اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

شناسایی شبکه سازمان یافته باند خرید و فروش رأی در انتخابات شوراها در بناب

فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان بناب گفت: شبکه سازمان یافته باند خرید و فروش رأی در بناب شناسایی و عوامل آن احضار شدند.

شناسایی شبکه سازمان یافته باند خرید و فروش رأی در انتخابات شوراها در بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، شهریار فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: فعالیت های تبلیغاتی تمام نامزدهای انتخابات شوراها در بناب و حامیان مالی آنها کاملاً رصد شده و با تخلفات انتخاباتی برخورد می شود.

وی از شناسایی و احضار چند نفر اعضای شبکه سازمان یافته باند خرید و فروش رأی در شهرستان بناب خبر داد و افزود: با تلاش های شبانه روزی عوامل نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی شهرستان و با همکاری دستگاه قضایی چند نفر در این ارتباط احضار و برخورد لازم با آنها بعمل آمد.

فتحی تصریح کرد: خرید و فروش رأی خیانت به کشور و مردم است، لذا دستگاه های نظامی، انتظامی و امنیتی شهرستان بر نحوه فعالیت و تبلیغات نامزدهای انتخاباتی شوراها اشرافیت کامل دارند و اگر مواردی از تخلف در این زمینه مشاهده شود، با متخلفان برخوردهای جدی صورت خواهد گرفت.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان بناب خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات پرشور و سالم جزو اولویت اصلی مسئولین و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان است.

به گفته فتحی، در انتخابات پیش رو شیطنت های فضای مجازی نیز با جدیت رصد و مورد رسیدگی قضایی قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای تأمین شهرستان بناب در ادامه به نامزدهای انتخابات شوراها و طرفداران آنها توصیه کرد ضمن پرهیز از تخریب همدیگر مسئولین را برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور همراهی کنند.

فتحی  یادآور شد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و خرید و فروش احتمالی رأی در اولین فرصت عوامل نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی شهرستان را در جریان گذاشته و همکاری لازم را بعمل آورند.

انتهای پیام/60004



 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول