اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

جمیله علم الهدی: رئیسی به دعوت مردم وارد انتخابات شد/ وحدت مهمترین اصل انقلاب است

همسر آیت الله رئیسی وحدت را تنها راه مقابله با کفر و استکبار دانست و گفت: آیت الله رئیسی به دعوت مردم پا به عرصه انتخابات گذاشته و فقط مردم باید حامی او باشند.

جمیله علم الهدی: رئیسی به دعوت مردم وارد انتخابات شد/ وحدت مهمترین اصل انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، جملیه علم الهدا دقایقی پیش در ادامه سفر خود به استان دارالعباده با حضور در گردهمایی حامیان آیت الله رئیسی در استان یزد، اظهار کرد: آیت الله رئیسی به دعوت مردم پا به عرصه انتخابات گذاشتند و مردم باید حامی وی باشند.

وی با اشاره به اهمیت زندگی مسالمت آمیز ادیان مختلف در استان یزد، افزود: مردم ایران بدانند کاسبان تفرقه قصد نفاق در کشور را دارند و به دنبال تفرفه بین ملت ایران هستند.

همسر آیت الله رئیسی ادامه وحدت را تنها راه مقابله با کفر و استکبار دانست و گفت: بزرگترین اصل انقلاب اسلامی وحدت است و دشمنان قصد دارند با اجرای توطئه های شوم این مهم را در کشور متزلزل و بین مردم ایران اسلامی تفرقه ایجاد کنند.

علم الهدی با بیان این‌که اصولگرایان و اصلاح طلبان نباید بازیچه دست بیگانگان شوند، تصریح کرد: تفاوت نباید به اختلاف و نزاع تبدیل شود.

وی امتیاز بزرگ آیت رئیسی را سربازی مقام معظم رهبری دانست و بیان کرد: تمام ملت ایران باید با ملاک قرار دادن وحدت سربازی ولایت فقیه را مد نظر خود قرار داده و با تمام توان از ارزش های اسلامی و دینی ایران حراست کنند.

همسر آیت الله رئیسی خطاب به زنان ایران زمین تأکید کرد: استبداد جنسی یکی از راه های باز شدن پای استعمارگران است و ما نباید بگذاریم استعمارگران به نظام اسلامی ایران نفوذ کنند.

وی در پایان زنان را عامل نهادیه سازی معنویت در خانواده‌ها دانست و خاطرنشان کرد: صیانت از خانواده به واسطه حضور و اراده زنان ایجاد می شود.

انتهای پیام/الف

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول