اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

شرکت در انتخابات جلوه‌ای از مکتب شهید سلیمانی است

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و علی زینی‌وند استاندار کرمان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ضمن دعوت مردم به حضور در انتخابات تصریح کردند: شرکت در انتخابات جلوه‌ای از مکتب شهید سلیمانی است.

شرکت در انتخابات جلوه‌ای از مکتب شهید سلیمانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و علی زینی‌وند استاندار کرمان در پیامی از مردم برای حضور در انتخابات دعوت کردند.

 در این پیام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی، میراث گران‌بهای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، ثمره جان‌فشانی شهدای والامقام، فداکاری ایثارگران و مبارزه تاریخی ملت ایران علیه ظلم و استبداد است که مردم‌سالاری دینی را برخاسته از استقلال، آزادی، جمهوریت و اسلامیت بنیان نهاد خاطر نشان کردند: کشورمان در مسیر حرکت تاریخی به سمت تحقق اهداف و آرمان‌های خود و در گام دوم انقلاب اسلامی، تحت رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز و حساس ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار دارد و حضور پرشور در انتخابات، تضمین‌کننده عزت و اقتدار کشورمان در سطح داخلی و بین‌المللی است.

در این پیام تصریح شده است: انتخابات در استان کرمان، پایتخت مقاومت، از اهمیتی صدچندان برخوردار است.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار در ادامه تاکید کردند: شرکت در انتخابات علاوه بر مشارکت در تعیین سرنوشت، تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای گرانقدر، به‌ویژه سردار دل‌هاست و انتخابات جلوه‌ای از مکتب شهید سلیمانی است.

در پایان پیام آمده است: اینجانبان از مردم شریف و بصیر استان کرمان دعوت می‌کنیم تا با حضور پرشور در کنار یکدیگر در شعب اخذ رأی در ۲۸ خرداد۱۴۰۰ بار دیگر حماسه‌ای ماندگار که مایه عزت ایران اسلامی است، خلق گردد.

ان‌شاءالله با وحدت کلمه و مشارکت  مسئولانه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گام‌های محکمی در راستای گام دوم انقلاب اسلامی و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی  برداشته شود.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول