اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مجمع نمایندگان کردستان: صدا و سیمای مرکز کردستان عملکرد قابل‌قبولی در حوزه فرهنگ‌سازی دارد

مجمع نمایندگان کردستان عنوان کردند: صدا وسیمای مرکز کردستان با بهره گرفتن از نیروهای متخصص بومی و در رأس مدیرکل، توانسته است علیرغم کمبود اعتبارات، عملکرد قابل قبولی را در این حوزه ارائه کند.

مجمع نمایندگان کردستان: صدا و سیمای مرکز کردستان عملکرد قابل‌قبولی در حوزه فرهنگ‌سازی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محسن فتحی رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی در دیدار نمایندگان مردم استان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان مردم در مجلس با رهبر معظم انقلاب از طریق ویدیوکنفرانس، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار تاکید کردند که امور پیگیری شده توسط نمایندگان حتما به افراد حوزه انتخابیه اطلاع‌رسانی شود و ما نیز بر آن هستیم که این مهم را به انجام برسانیم.

وی یادآور شد: در حوزه اطلاع‌رسانی و امیدآفرینی صدا و سیما خیلی می‌تواند موثر باشد و علیرغم نفوذ فضای مجازی هنوز هم رسانه ملی دارای مرجعیت هستند.

شیوا قاسمی‌پور نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار با اشاره به بداخلاقی‌های ایام انتخابات گفت: صدا و سیما با توجه به نقش موثری که در میان مردم در حوزه تولید محتوا دارد می‌تواند این بی‌اخلاقی‌ها را با کار فرهنگی مداوم بی‌اثر کند.

وی افزود: صدا وسیمای مرکز کردستان با بهره گرفتن از نیروهای متخصص بومی و در رأس مدیرکل، توانسته است علیرغم کمبود اعتبارات، عملکرد قابل قبولی را در این حوزه ارائه کند.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت راه‌های حوزه انتخابیه گفت: با توجه اینکه اغلب روستاهای حوزه انتخابیه از لحاظ مکانی دارای مسافت زیادی هستد و راه‌های مواصلاتی مناسبی هم ندارند، اما سعی دارم  به همه آنها سرکشی کنم.

وی تصریح کرد: از صدا و سیما انتظار دارم که همچون گذشته همراهی لازم را با ما داشته باشد.

پرویز اوسطی نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با اشاره به وضعیت معیشتی مردم حوزه انتخابیه خویش و لزوم توجه بیشتر مدیران اجرایی به مردم اظهار داشت: آنقدر مشکلات در میان مردم زیاد است که ما از شنیدن آن متاسف می‌شویم و سعی می‌کنیم با مکاتبه و نطق‌های پیش از دستور در مجلس پیگیر این مشکلات شویم.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی افزود: آنقدر در حق مردم کم لطفی شده است که حتی ما نمایندگان مردم هم با شرمندگی به حوزه‌های انتخابیه مراجعه می‌نمائیم امیدواریم با کمک و همدلی بیشتر صدا و سیما بتوانیم پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده حوزه را به سمع و نظر مردم برسانیم.

بهزاد رحیمی  نماینده مردم سقز و بانه در شورای اسلامی هم در این دیدار اظهار کرد: واقعا برنامه‌های صدا وسیمای مرکز کردستان در جذب مخاطب قابلیت بالایی دارد.

 وی تصریح کرد: فریاد زدن مشکلات مردم و رساندن آن به گوش مسئولین در کجای دنیا القای ناامیدی محسوب می‌شود که بنده  به این دلیل از سوی مدیران دولتی متهم به ناامیدی می‌شوم.

وی در ادامه از صدا و سیما خواست که پل ارتباطی مابین مردم و نمایندگان آنها در مجلس شورای اسلامی باشند و در پایان  از فعالیت‌های صدا و سیمای مرکز کردستان تشکر کرد.

علیرضا زندیان نماینده بیجار و یاسوکند در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست اظهار کرد: انصافاً صدا و سیما همیشه پای کار بوده و به عنوان صدای مردم و پل ارتباطی آنها با نمایندگان عملکرد خوبی داشته است.

وی اظهار داشت: نمایندگان حتی در لحظه استراحت روزانه هم از فکر کردن و تلاش برای رفع مشکلات مردم غافل نبوده اند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات موجود در حوزه انتخابیه خوید افزود: بنده تا آنجایی که امکان داشته سعی نموده‌ام وکیلی برای همه مردم ایران، استان کردستان و حوزه انتخابیه خویش باشم و خدا را گواه می‌گیرم که لحظه‌ای از این وظیفه خطیر کوتاهی ننموده‌ام.

زندیان در پایان ضمن ستودن تلاش‌های مدیرکل و کارکنان صدا و سیمای مرکز کردستان در تولید و پخش برنامه‌های متنوع در صدا، سیما، خبر و فضای مجازی؛ خواستار امکان حضور بیشتر نمایندگان در عرصه رسانه ملی شد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول