اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

عزل معاون توسعه مدیریت راه و شهرسازی استان مرکزی به چه بهانه!

معاون توسعه مدیریت و منابع راه و شهرسازی استان مرکزی به دستور مسوولان ارشد استان مرکزی و مدیرکل راه و شهرسازی استان بدون اطلاع قبلی از کار خود عزل شد.

عزل معاون توسعه مدیریت راه و شهرسازی استان مرکزی به چه بهانه!

 معاون توسعه مدیریت و منابع راه و شهرسازی استان مرکزی به دستور مسوولان ارشد استان مرکزی و مدیرکل راه و شهرسازی استان بدون اطلاع قبلی از کار خود عزل شد.به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، محمد صادقی معاون توسعه مدیریت و منابع راه و شهرسازی استان مرکزی بدون اطلاع قبلی از سمت خود عزل شد.

طبق اخبار واصله و به گفته برخی منابع محلی، صادقی به دستور مسئولین ارشد استان و توسط مدیرکل راه و شهرسازی در دولت تدبیر و امید و به دلیل مباحث واهی از کار خود عزل شده است.
صادقی یکی از اعضای مرکزی شورای وحدت و ستاد ویژه انتخاباتی یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بود.

اداره نبود عزلش کردیم

احمد مرزبان مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: برکناری آقای صادقی دلیل خاصی نداشته است، اما وی در بحث انتخابات برای تبلیغات انتخابات زمان می‌گذاشت و کمتر در اداره بود.

حضورم در فعالیت‌های انتخاباتی خارج از ساعت اداری بود  

مدیرکل راه و شهرسازی استان در حالی چنین ادعایی را مطرح می‌کند که صادقی در پاسخ به این اظهارات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: این سخنان به هیچ عنوان صحت ندارد، حضور بنده در فعالیت‌های انتخاباتی خارج از ساعت اداری بوده است.

صادقی بیان کرد: حضور بنده در ساعت اداری در محل کار بر اساس اسناد موجود گواهی روشنی بر خلاف بودن اظهارات مدیرکل است و دستگاه‌های بازرسی و نظارتی می‌توانند به خوبی این مسائل را بررسی کنند.

وی تاکید کرد: بنده خارج از ساعت اداری و در زمان وقت آزاد شخصی فعالیت انتخاباتی داشتم و ارتباطی به کار اداری نداشته است.

انتهای پیام/

            

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول