اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تمهیدات لازم برای برقراری امنیت انتخابات در کردستان اندیشیده شده است

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: تمهیدات لازم در خصوص تأمین نظم و امنیت، قبل، حین بعد از انتخابات اندیشیده شده و پلیس برای انجام یک مأموریت بزرگ آماده است.

تمهیدات لازم برای برقراری امنیت انتخابات در کردستان اندیشیده شده است

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با بیان اینکه انتخابات مظهر وحدت و انسجام ملی و تبلوری عینی از مردم سالاری دینی در کشور است، اظهار کرد: حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات  باعث اقتدار ، عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد. 

وی افزود: با توجه به اینکه انتخابات یکی از عرصه‌های مهم کشور است که دشمن همیشه سعی دارد این فرصت را به تهدید تبدیل کرده و به دنبال ناامن کردن انتخابات در جمهوری اسلامی است؛ در این کارزار نیروی انتظامی است که برابر قانون ، موظف به ایجاد نظم و جلوگیری از هرگونه بی‌نظمی در جریان انتخابات و حفاظت از صندوق‌های اخذ رای است.

فرمانده انتظامی کردستان درادامه امنیت انتخابات را ضامن سلامت و مشارکت حداکثری مردم دانست و بیان داشت: برگزاری انتخابات در سایه امنیت کامل، نشان از قدرت و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
وی با اشاره به نقش محوری و کلیدی پلیس در تامین امنیت انتخابات اظهار داشت : پلیس تمام توان خود را در خصوص تأمین نظم و امنیت، قبل ، حین و بعد ار انتخابات به کار گرفته و برای انجام یک مأموریت بزرگ آماده است .
سردار آزادی با تاکید بر نقش بسیار مهم و تاثیرگذار مشارکت های مردمی در تامین امنیت انتخابات تصریح کرد : با مردم و به کمک مردم بهترین شرایط را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای فراهم خواهیم کرد.  

فرمانده انتظامی کردستان در پایان با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات مقدمه ای برای حل مشکلات معیشتی آنان در آینده خواهد بود خاطر نشان کرد: تمام تلاش پلیس ایجاد بستر امنیت اجتماعی بسیار مطلوب برای حضور شهروندان در انتخابات است و این رسالت بزرگ با عزم و اراده جمعی محقق خواهد شد.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول