اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

واکنش دارالفتوای فلسطین به تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به ساحت پیامبر (ص)

شورای عالی فتوای فلسطین ناسزاگویی شهرک‌نشینان صهیونیست به پیامبر اکرم (ص) در راهپیمایی موسوم به پرچم را محکوم کرد و مسلمانان را به دفاع از ساحت پیامبرشان فراخواند.

واکنش دارالفتوای فلسطین به تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به ساحت پیامبر (ص)

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سه‌شنبه هفته جاری، شهرک‌نشینان صهیونیست راهپیمایی سالانه خود موسوم به «راهپیمایی پرچم» را در قدس اشغالی برگزار و شعارهایی ضد عرب و پیامبر اسلام (ص) سر دادند.

بر اساس گزارش خبرگزاری «وفا»، شورای عالی فتوای فلسطین در جلسه امروز (پنجشنبه) در واکنش به این موضوع اعلام کرد، تعرض به ساحت پیامبر اکرم (ص) و ناسزاگویی به ایشان در قبال راهپیمایی پرچم ، تجاوزی آشکار و نژادپرستانه بود.

این شورا در ادامه مسلمانان و عرب‌ها را به دفاع از پیامبرشان حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) و نیز مقدسات فراخواند.

شورای عالی فتوای فلسطین اعلام کرد، این تجاوز که با حمایت سران رژیم صهیونیستی صورت گرفت جدید نیست و پیامدهای آن بر عهده این رژیم است.

این نهاد در ادامه ایستادگی اهالی محله «شیخ جراح» در قدس و «بطن الهوی» در سلوان در مقابل رژیم صهیونیستی را ستود و افزود، رژیم صهیونیستی دنبال نابود کردن هویت عربی و اسلامی در قدس با هدف یهودی‌سازی آن است.

طی راهپیمایی پرچم در روز سه‌شنبه، نظامیان رژیم صهیونیستی با استفاده از بمب‌های صوتی و گلوله‌های پلاستیکی اقدام به متفرق کردن تظاهرات فلسطینیان معترض به راهپیمایی پرچم در دو منطقه باب العامود و باب الساهره کردند که بر اساس اعلام هلال احمر فلسطین، دست کم ۲۷ فلسطینی در این درگیری‌ها مجروح شدند. پلیس رژیم صهیونیستی همچنین ۶ فلسطینی را بازداشت کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول