اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

بیمارستان مادر افتتاح شد

رئیس بیمارستان مادر گفت: این بیمارستان که از جدید ترین دستگاه های پیشرفته برخوردار است با اعتبار هزار میلیارد تومان در مدت زمان بیش از ۴ سال احداث و آماده بهره برداری قرار گرفت.

بیمارستان مادر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی ارجمند در حاشیه افتتاح بیمارستان مادر که به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور رئیس جمهور برگزارشد، با اشاره به سرمایه گذاری صورت گرفته در این پروژه، اظهار کرد: از ابتدای کلنگ زنی تا کنون که این بیمارستان در حال افتتاح است، مبلغ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده که در طرح توسعه این مبلغ افزایش پیدا می کند.

وی با اشاره به زمان احداث این بیمارستان گفت: این بیمارستان از اسفند ۹۴ در منطقه پردیسان در زمینی به مساحت ۳ هکتار و با زیر بنای ۳۴ هزار متر مربع در ۵ طبقه احداث شد و اکنون با ۲۱۸ تخت به بهره برداری می رسد و از اول تیرماه سال جاری میزبان بیماران داخلی و خارجی است.

رئیس بیمارستان مادر با اشاره به بخش های درمانی این بیمارستان بیان کرد: اورژانس، آزمایشگاه، اتاق عمل، زنان و زایمان، بخش نوزادان، بخش های تصویر برداری، بستری و آی سی یو از جمله بخش هایی است که در این بیمارستان به مراجعه کنندگان خدمات رسانی می کند.

وی سهولت در امر خدمات رسانی به بیماران در این بیمارستان را مورد اشاره قرار داد و گفت: بیمارستان مادر قم با تمام بیمه های پایه و تکمیلی در حال عقد قرارداد و همکاری است و برای تسهیل در رسیدگی به بیماران، ورودی اورژانس، درمانگاه و لابی بصورت جدا از یک دیگر طراحی شده است.

وی با اشاره به ظرفیت پذیرش روزانه در این بیمارستان، گفت: روزانه ۲۵۰ تا ۵۰۰ بیمار در این بیمارستان مورد پذیرش قرار می گیرند.

ارجمند در بخش دیگری از سخنان خود به بخش های ویژه ای برای جمع آوری زباله های عفونی، پارکینگ و رختشوی خانه اشاره و عنوان کرد: این بخش ویژه برای جلوگیری از انتقال آلودگی های بیمارستانی طراحی شده است.

وی با اشاره به اینکه هزینه های این بیمارستان براساس تعرفه وزارت بهداشت برای مراکز درمانی خصوصی محاسبه می شود، عنوان کرد: با موسسه هایی صحبت شده است تا بیمارانی که به هر دلیلی نمی توانند هزینه های درمانی در این بیمارستان را متقبل شوند به آنان تسهیلات اعطا شود تا به راحتی ترخیص شوند و هزینه بیمارستان را به صورت اقساط بپردازند.

رئیس بیمارستان مادر با اشاره به اهداف این بیمارستان در پذیرش گردشگران سلامت، عنوان کرد: در این بیمارستان هزار سوئیت اقامتی برای توریست ها در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به طرح توسعه بیمارستان مادر گفت: در طرح توسعه بیمارستان فیزیوتراپی، پذیرش تیم های ورزشی، محل فرود بالگرد و برخی بخش های دیگر به بیمارستان افزوده می شود.

انتهای پیام/۷۸۰۰۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول