اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

دیار افلاکیان میزبان رضویون/ لرستان با 33 برنامه به استقبال جشن‌های زیر سایه خورشید می‌رود

دبیر جشن‌های زیر سایه خورشید با بیان اینکه لرستان چهار روز میزبان کاروان حاملان پرچم امام مهربانی هاست، گفت: شنبه 29 خرداد شهر خرم آباد با حضور پرچم عتبه مقدسه امام رضا علیه سلام در جلسه اتحادیه دانش آموزی لرستان متبرک می شود.

دیار افلاکیان میزبان رضویون/ لرستان با 33 برنامه به استقبال جشن‌های زیر سایه خورشید می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمدحسین وحیدی با اشاره به همزمانی جشن های زیر سایه خورشید با انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: امسال برنامه‌های تدارک دیده شده آستان قدس برای این مناسبت دهه کرامت و جشن‌های زیر سایه خورشید، در کل کشور به روز بعد از انتخابات موکول شده است.

وی با بیان اینکه لرستان چهار روز میزبان کاروان حاملان پرچم امام مهربانی‌هاست، افزود: شنبه 29 خرداد شهر خرم‌آباد با حضور پرچم عتبه مقدسه امام رضا(ع) در جلسه اتحادیه دانش آموزی لرستان متبرک می‌شود و پس از آن برنامه دیدار از تیپ 2 ارتش در خرم‌آباد و سرکشی از خانواده شهید احمدی در روستای دوره برنامه بعدی کاروان است.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان لرستان با اشاره به دیگر برنامه‌های روز نخست جشن‌های زیر سایه خورشید گفت: بعد از ظهر 29 خرداد کاروان، مهمان شهرستان کوهدشت است و در نخستین برنامه پرچم حرم امام الرئوف، مهمان بزم تجلیل از فعالان جهادی شهرستان است.

وی در مورد دیگر برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در کوهدشت تصریح کرد: حضور در گلزار شهدای روستای اولاد قبا و غباررویی مزارهای مطهر و تجلیل از شش خانواده شهید وعیادت از بیماران بیمارستان امام خمینی (ره) و تجلیل از کادر درمان،آخرین برنامه رضویون از شهرستان کوهدشت است.

دبیر جشن‌‌های زیر سایه خورشید تاکید کرد: روز یکشنبه 30 خرداد کاروان مهمان مردم ازنا است و برنامه‌های متعددی همانند بازدید از بیمارستان امام علی(ع) دیدار با خانواده جانباز علی نظر توکلی و دیدار با خانواده شهیدان سالاروند، موسوی و بیات و همچنین برنامه تجلیل از فعالین فرهنگی و خانواده ایثارگران برنامه بعدی در شهرستان ازناست.

وحیدی با اشاره به حضور پرچم مقدس حرم امام رضا(ع) در عصر یکشنبه در شهرستان دورود، گفت: سرکشی از زندان مرکزی شهرستان دورود و عیادت از بیماران بیمارستان هفت تیر، و دیدار و تجلیل از خانواده شهید از دیگر برنامه‌های این شهرستان است.

وی تصریح کرد: روز دوشنبه شهرستان بروجرد مقصد بعدی حاملان پرچم مقدس حضرت رضا(ع) است که بازدید از پادگان 24 بعثت، بیمارستان های امام خمینی و شهید چمران و بازدید از خانه سالمندان برکتی و بیمارستان اعصاب و روان برکتی از دیگر برنامه‌های پیش از ظهر خدام در بروجرد است.

دبیر جشن‌های زیر سایه خورشید در مورد دیگر برنامه‌های کاروان اعزامی در بروجرد تاکید کرد: دیدار از خانواده شهیدان نور علی، جعفر پور و فاضل شیرازی از برنامه های عصر رضویون است و شب شعر رضوی حسن ختام برنامه‌های زیر سایه در روز سوم کاروان است.

وحیدی در مورد برنامه‌های روز آخر گفت: بازدید از کارخانه‌های پرمون و پتروشیمی خرم‌آباد و ملاقات با زندانیان زندان پارسیلون خرم‌آباد، حضور در جشن موئسسه آبشار عاطفه‌ها و بیمارستان شهید رحیمی خانواده شهید گندآبی و خجسته پور و خانواده شهید مهدی بیرانوند از دیگر برنامه‌های زیر سایه خورشید است و شب شعر رضوی اختتامیه برنامه جشن های زیر سایه خورشید در لرستان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول