اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

فعالیت ادارات ثبت احوال کرمان در روز انتخابات

مدیرکل ثبت احوال استان کرمان گفت: تمام ادارات ثبت احوال در سراسر استان کرمان و همچنین دفاتر پیشخوان دولت در امروز همزمان با برگزاری انتخابات باز هستند.

فعالیت ادارات ثبت احوال کرمان در روز انتخابات

محمد قاسمی امروز در حاشیه نشست ستاد انتخابات استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: تمام ادارات ثبت احوال در سراسر استان کرمان و همچنین دفاتر پیشخوان دولت در امروز همزمان با برگزاری انتخابات باز هستند و خدماتی را ارائه می‌دهد.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمان بیان داشت: ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان دولت برای تحویل شناسنامه افرادی آمادگی دارند که تا ۲۵ خردادماه جاری برای دریافت شناسنامه خود اقدام کرده بودند.

قاسمی اضافه کرد: امروز فقط شناسنامه‌هایی که از قبل آماده شدند به افراد ارائه می‌شود و امکان صدور شناسنامه المثنی وجود ندارد و همچنین امروز شناسنامه افرادی که برای عکس دار شدن و یا تعویض به ادارات ثبت احوال تحویل داده شده هم در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

وی ابراز داشت: ۹۷ درصد مردم استان کرمان برای دریافت کارت ملی اقدام کرده‌اند و ۸۶ درصد نیز کارت ملی هوشمند خود را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/80019/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول