اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

۱۵۰ صندوق سیار آرای مردم گلستان در مناطق صعب‌العبور را جمع‌آوری می‌کنند

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: ۱۵۰ صندوق سیار در استان گلستان وجود دارد که آرای مردم را در مناطق صعب‌العبور جمع‌آوری می‌کنند.

۱۵۰ صندوق سیار آرای مردم گلستان در مناطق صعب‌العبور را جمع‌آوری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، احسان مکتبی صبح امروز در محل استقرار اصحاب رسانه در ستاد انتخابات استان گلستان اظهار کرد: ۱۵۰ صندوق اخذ رای سیار در استان گلستان پیش‌بینی شده است که آرای مردم را مناطق صعب‌العبور جمع‌آوری می‌کنند، این روند با کمک فرمانداری‌ها در حال انجام است.

وی با بیان اینکه یک صندوق برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: تاکنون مشارکت مردم استان گلستان در انتخابات نسبت به ادوار گذشته بسیار پرشور بوده است.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان از افزایش ۱۰ درصدی تعرفه‌های انتخاباتی در استان خبر داد و افزود: تعداد تعرفه‌های ماخوذه در حال افزایش است و آمار مشخصی برای اعلام نمی‌توانیم ارائه دهیم.

* تاکنون تخلف محرز انتخاباتی در استان گلستان گزارش نشده است/ مشکلاتی در برخی از شعب در ابتدای رای‌گیری وجود داشت که با تدبیر و آرامش برطرف شده است

مکتبی با تاکید بر اینکه تاکنون تخلف محرز انتخاباتی در استان گلستان گزارش نشده است، گفت: تاکنون تخلف برنامه‌ریزی شده در سطح استان گزارش نشده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه نخستین بار انتخابات در استان گلستان به شکل الکترونیکی برگزار می‌شود، مشکلاتی در برخی از شعب در ابتدای رای‌گیری وجود داشت که با تدبیر و آرامش برطرف شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان افزود: از ساعت هفت صبح که در شعبات مختلف حضور یافتیم حضور مردم پای صندوق‌های رای بسیار خوب است مسائل بهداشتی باید رعایت شود، مردم حتما از ماسک و خودکار شخصی استفاده کنند.

مکتبی گفت: این تصور وجود داشت که از ساعت هشت صبح شاهد ازدحام جمعیت در انتخابات باشیم اما مردم از ساعت هفت صبح برای مشارکت حداکثری پای صندوق‌ها حاضر شدند و امیدواریم شاهد یک انتخابات باشکوه در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول