اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

رفع مشکلات اقتصادی، تثبیت بازار، اشتغال جوانان اولویت منتخب باشد

امام جمعه سلطانیه با برشمردن انتظارات مردم از رئیس جمهور منتخب و با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب به وعده های خود پایبند باشد و برنامه های خود را به کارنامه تبدیل کند و از اولین ساعات اعلام نتایج خود را برای خدمتگزاری خستگی ناپذیر به ملت وفادار خصوصا جوانان و اقشار ضعیف جامعه آماده کند، گفت: رفع مشکلات اقتصادی، تثبیت بازار، اشتغال جوانان اولویت اول رئیس جمهور منتخب باشد.

رفع مشکلات اقتصادی، تثبیت بازار، اشتغال جوانان اولویت منتخب باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با توصیه و دعوت به تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت اظهار کرد: گناهان کوچک راهی برای گناهان بزرگ هستند و هر که در گناه کوچک از خدا نترسد در گناه بزرگ هم از خدا نخواهد ترسید.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد و با بیان اینکه امروز تبلیغات، مناظرات و رقابت‌ها تمام شده و روز حضور در پای صندوق‌های رای است، افزود: روز شنبه پایان رقابت‌ها و روز برادری و رفاقت است.

وی با بیان اینکه ملت عزیز و انقلابی با وجود همه توطئه‌ها و سمپاشی‌های دشمنان و گلایه‌ها و نارضایتی‌ها از عملکرد برخی مسؤولان در صحنه هستند، گفت: امروز میدان‌دار و فردا پیروز میدان انتخابات ملت ایران اسلامی هستند که برای تشکیل دولت جوان حزب اللهی قیام می‌کنند.

حسینی نسب با اشاره به برخی دستاوردهای ۴۲ ساله انقلاب اسلامی از جمله توانایی دفاعی و موشک‌های نقطه زن با بُرد ۲ هزار کیلومتر، امنیت پایدار و با ثبات در کشور و تولید واکسن در ایران و جزو ۶ کشور تولید کننده واکسن شدن ایران، افزود: شرکت در انتخابات دفاع از انقلاب و رأی به جمهوری اسلامی است.

خطیب جمعه سلطانیه از نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی که با حضور خود صحنه انتخابات را رقابتی کردند، تشکر کرد و با بیان اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی ضمن تبریک به منتخبین، برنامه های خود را در اختیار منتخبین قرار دهند، افزود: نتیجه انتخابات معتبر و پذیرش آن حق الناس است.

حسینی نسب با برشمردن انتظارات مردم از رئیس جمهور منتخب و با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب به وعده های خود پایبند باشد و برنامه های خود را به کارنامه تبدیل کند و از اولین ساعات اعلام نتایج خود را برای خدمتگزاری خستگی ناپذیر به ملت وفادار خصوصا جوانان و اقشار ضعیف جامعه آماده کند، افزود: رفع مشکلات اقتصادی، تثبیت بازار، اشتغال جوانان اولویت اول رئیس جمهور منتخب باشد.

وی به روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی که بمناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی نامگذاری شده، اشاره کرد و با بیان اینکه مُبلّغ و تبلیغ کننده، مردم و مخاطبین، مکان و محتوای تبلیغ از ارکان تبلیغ هستند و مردم باید خود را مقید کنند که حتما در مجالس وعظ و روضه شرکت کنند، افزود: گسترش اسلام و ماندگاری ارزش‌های اسلامی مدیون تبلیغ دین توسط مبلغان است.

امام جمعه سلطانیه با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مصطفی چمران و روز بسیج اساتید، شهید چمران را مجاهد فی سبیل الله و الگوی اساتید دانشگاه ها دانست و گفت: شهدای هسته ای و شهید فخری زاده و ... نماد اساتید بسیجی بودند که خدمات ماندگاری به انقلاب اسلامی انجام دادند.

خطیب جمعه سلطانیه با تبریک روز اصناف به اصناف و کسبه و تقدیر از همکاری اصناف و کسبه شهرستان سلطانیه در کمکهای مومنانه و رزمایش مواسات و همراهی با ستاد مقابله با کرونا گفت: رعایت انصاف در معامله، رعایت احکام معاملات، پرهیز از گران‌فروشی و احتکار از ویژگی‌های یک کسبه مسلمان است.

وی به سقوط نتانیاهو از نخست وزیری توسط ۸ حزب مخالف پس از ۱۲ سال جنایت، خشونت و خونریزی اشاره کرد و با بیان اینکه البته کابینه سهامی جدید که فقط در عزل نتانیاهو با هم متحد بودند، شکننده تر از قبل است، گفت: رژیم صهیونیستی از یک سال گذشته روزهای خوبی نداشته و شکست ترامپ در آمریکا، پیروزی بشار اسد در سوریه، شکست رژیم صهیونیستی در جنگ ۱۲ روزه اخیر و سقوط نتانیاهو نشانگر این است که‌ رژیم صهیونیستی روزه های سخت تری خواهد داشت.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول