اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

جابجایی صندوق‌‌های رأی در مناطق صعب‌العبور توسط بالگردهای هوانیروز کرمان

فرمانده پایگاه سوم رزمی هوانیروز کرمان گفت: چهار بالگرد ماموریت جابجایی صندوق‌های رأی در مناطق صعب‌العبور استان‌های جنوب‌شرق را بر عهده دارند.

جابجایی صندوق‌‌های رأی در مناطق صعب‌العبور توسط بالگردهای هوانیروز کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، امیر عباس اعتمادزاده امروز در حاشیه مأموریت اعزام صندوق‌های اخذ رأی به مناطق صعب‌العبور اظهار کرد: از امروز صبح شاهد یک شکوه و حضور بی‌نظیر بودیم، مردم شهر کرمان و سایر شهرها با قاطعیت در همان ابتدای ساعت رأی‌گیری با حضور باشکوه خود پای صندوق‌های رای ثابت کردند که در خط ولایت هستند.

فرمانده پایگاه سوم رزمی هوانیروز کرمان افزود: این پایگاه نیز با توجه به مأموریتی که به آن واگذار شد، چهار فروند بالگرد 214 در شهر کرمان، بیرجند و زاهدان برای مأموریت خاش و شهر جیرفت در نظر گرفته که با کادر پروازی باتجربه و آمادگی 100 درصد آماده اجرای پرواز هستند.

 

 

اعتمادزاده خاطرنشان کرد: با پرواز به مناطق صعب‌العبور با جابه‌جایی صندوق‌های رأی حضور 100 درصدی را به اثبات خواهیم رساند و در خدمت مردم ایران هستیم.

وی تصریح کرد: هوانیروز همیشه غیرممکن را به ممکن تبدیل کرده و در این روز حساس و باشکوه هم ثابت خواهیم کرد همواره در کنار مردم ایران هستیم.

انتهای پیام/80016/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول