اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

رصد و کنترل لحظه‌ای مرزها توسط قرارگاه تاکتیکی «مقداد»/ برخورد قاطع با هرگونه ناامنی در دستورکار

فرمانده مرزبانی ناجا از رصد و کنترل لحظه‌ای مرزها با تشکیل قرارگاه تاکتیکی مقداد خبر داد.

رصد و کنترل لحظه‌ای مرزها توسط قرارگاه تاکتیکی «مقداد»/ برخورد قاطع با هرگونه ناامنی در دستورکار

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا در جلسه قرارگاه مقداد فرماندهی مرزبانی ناجا با اشاره به اشراف اطلاعاتی مرزبانان در رصد و کنترل مرزها، اظهار داشت: براساس قانون اساسی مسئولیت امنیت انتخابات بر عهده نیروی انتظامی است و الحمدالله نیروی انتظامی در اجرای ماموریت تامین نظم و امنیت انتخابات پیش رو، سربلند بیرون خواهد آمد.

وی با اشاره تشکیل قرارگاه مقداد در مرزبانی، افزود: قرارگاه تاکتیکی مقداد فرماندهی مرزبانی ناجا به منظور رصد، پایش و کنترل مرزهای کشور از روزهای گذشته تشکیل شده و وظیفه مدیریت لحظه ای مرزها را در سراسر کشور در ایام انتخابات بر عهده دارد.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه هیچگونه مشکل امنیتی در مرزها وجود ندارد، تصریح کرد: مرزبانان در مرزها، به عنوان اولین سنگر دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل توطئه ها و فتنه های دشمنان ایستادگی خواهند کرد و با هرگونه ناامنی در مرزها قاطعانه و به صورت ویژه برخورد خواهند کرد.

سردار گودرزی ادامه داد: امنیت مرزها در ایام انتخابات از حساسیت ویژه ای برخوردار است و لذا مرزبانان نقش مهمی در تأمین امنیت مرزها دارند و به عنوان چشمان بیدار نظام برای حراست و دفاع از حدود و ثغور کشور ایفای وظیفه می کنند.

وی در خاتمه با اشاره بر لزوم مشارکت حداکثری آحاد جامعه در انتخابات، تأکید کرد: همچنان که اصل انتخابات یک تکلیف الهی است انتخاب اصلح نیز یک تکلیف الهی است و ما در انتخابات پیش روی باید با بصیرت کامل کاندیدای اصلح و انقلابی که بتواند گره گشای مردم و حافظ آرمان های انقلاب اسلامی باشد را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول