اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

گلستانی‌ها با رنگین‌کمانی از اقوام میدان‌دار انتخابات شدند/ تبلور جمعه حماسی در گلستان

حضور طوفانی گلستانی‌ها شور و شعور وصف‌ناشدنی مردم ولایتمدار این خطه شمالی را به رخ دنیا کشید، مردم با مشارکت حداکثری با رنگین‌کمانی از اقوام در زیر آفتاب داغ؛ ولایتمداری خود را اثبات و پای انقلاب‌شان شوق مقاومت و ایستادگی را تفسیر کردند.

گلستانی‌ها با رنگین‌کمانی از اقوام میدان‌دار انتخابات شدند/ تبلور جمعه حماسی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی سال ۱۴۰۰ در حالی آغاز شد که برخی از شعبات در گرگان و برخی از شهرستان‌ها در ساعت هفت صبح آماده رای‌گیری از مردم نبودند، اما رای‌دهندگان از آغازین لحظات این جشن ملی، صف به صف ایستادند تا اقتدار و حماسه مردمی را به رخ جهان بکشند.

* جمعه بهاری ۱۴۰۰ تبدیل به جمعه حماسی شد/ اتحاد مردم برای تشکیل «ایران قوی»

مشکلات معیشتی، گرانی‌های سرسام‌آور، دغدغه‌های مردم از مسائلی بود که تصور اذهان عمومی را به مشارکت کمرنگ سوق داده بود تلاش دشمنان هم به این خط و ربط اضافه شد تا رای‌دهندگان رغبتی برای مشارکت حداکثری نداشته باشند، اما این مردم فهیم و بصیر با توکل به خدا و پیروی از بیانات مقام معظم رهبری به شکلی وصف‌ناشدنی برای تغییر وضعیت موجود پای کار انقلاب آمدند.

 

اتحاد مردم برای تشکیل «ایران قوی» امید به آینده را در دل‌ها زنده کرده است، مردم با حضورشان نشان دادند که برای بهبود شرایط اقتصادی باید کار را به کاردان سپرد، دولتی جهادی، انقلابی و مردمی می‌تواند اراده‌ای برای حل مشکلات بر زمین مانده داشته باشد.

* برنده آزمون ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ «مردم میدان» هستند

مردم گلایه داشتند، کمرشان زیر بار اقتصاد خم شده است اما این مشکلات را به پای انقلاب ننوشتند، با عشق برای ادای تکلیف سیاسی آمدند، گرمای هوا هم جلودار این همدلی نبود، جمعه بهاری ۱۴۰۰ تبدیل به جمعه حماسی شد، هر رای این مردم تیری بر قلب دشمن بود و لبخند رضایت را بر لبانشان نشاند تا نتیجه این اتفاق تغییری برای حال مردم شود.

مردم آمدند تا دولتی را روی کار آورند که به کوخ‌نشینان بها دهد نه کاخ‌نشینان؛ دولتی که ولایتمدار باشد و بر ریل انقلاب سکان امور اجرایی کشور را به دست بگیرد، مشکلات مردم را به حاشیه نکشاند و با مشقت مردم، پرکارتر و پرتلاش‌تر شود، برای حل مشکلات عزم جهادی داشته باشد، خیرخواه مردم و کارنامه عملکردش نشانگر یک عزم راسخ باشد.

 

برنده آزمون ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ مردم میدان هستند، غیرتمندانی که باشکوه‌تر از همیشه و در دل مشکلات جلوتر از مسوولان پای صندوق‌های رای آمدند.

* از حضور رای‌اولی‌های مشتاق گلستانی تا سالمندان دنیادیده با یک قرن تجربه در انتخابات/ دشمنان در برابر بصیرت مردم زانو زدند 

سند غیرت انقلابی مردم استان گلستان و درالمومنین گرگان را از رای‌اولی‌های مشتاق و سالمندان دنیادیده با یک قرن تجربه در پای صندوق‌های رای را می‌توان به نظاره نشست، آری اینجا گلستان است سرزمین شیرزنان و شیرمردانی که در همیشه تاریخ حماسه‌سازی می‌کنند.

دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی که کلیدواژه تکراری رای‌بی‌رای و تحریم انتخابات را کلید زدند امروز در برابر بصیرت مردم زانو زدند، اقتدار ملی در جشن انتخابات 1400 تماشایی شده است.

 

حضور طوفانی بانوان، جوانان، مردان و رای‌اولی‌های استان گلستان شور و شعور وصف‌ناشدنی مردم ولایتمدار این خطه شمالی را به رخ دنیا کشید، مردم با مشارکت حداکثری با به رخ کشیدن رنگین‌کمانی از اقوام در زیر آفتاب داغ ولایتمداری خود را اثبات و پای انقلاب‌شان شوق مقاومت و ایستادگی را تفسیر کردند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز ۲۸ خرداد همزمان با سراسر کشور در استان گلستان در حال برگزاری است.

یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در استان گلستان واجد شرایط رای دادن هستند که از این میزان ۳۲ هزار نفر رای‌اولی به حساب می‌آیند، یک‌هزار و ۸۸۴ صندوق اخذ رای برای ریاست جمهوری در استان اسقرار یافته است، برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا یک‌هزار و ۷۷۴ صندوق وجود دارد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول