اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

پیش‌بینی مشارکت 50 درصدی مردم آذربایجان‌غربی در انتخابات

رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود این دوره از انتخابات شاهد مشارکت ۵۰ درصدی مردم استان باشیم، عنوان کرد: هیچ کمبودی از نظر تعرفه در استان وجود ندارد و در صورت نیاز امکان تأمین تعرفه‌های مورد نیاز را داریم.

پیش‌بینی مشارکت 50 درصدی مردم آذربایجان‌غربی در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:  انتخابات بدون کوچک‌ترین مشکل امنیتی در حال برگزاری است و تاکنون ۸۰۰ هزار برگ‌تعرفه در استان مصرف شده است.

وی با اشاره به تمدید انتخابات تا ساعت ۲۱ امشب به دلیل مشارکت بالای مردم، تصریح کرد: بیشترین تعرفه‌های مصرف شده مربوط به مرکز استان‌ است.

مصطفوی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود این دوره از انتخابات شاهد مشارکت ۵۰ درصدی مردم استان باشیم، عنوان کرد: هیچ کمبودی از نظر تعرفه در استان وجود ندارد و در صورت نیاز امکان تأمین تعرفه‌های مورد نیاز را داریم.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی با اشاره به امنیت کامل روند برگزاری انتخابات در مرزهای استان نیز گفت: تاکنون مشکل امنیتی در شهرهای استان‌گزارش نشده است.

مصطفوی با اشاره اینکه در برخی شهرهای استان از جمله ارومیه و میاندوآب شاهد تخلفات جزئی بودیم، گفت: خرید و فروش آرا، تبلیغ بر سر صندوق رأی از مهمترین تخلفات گزارش شده است که از نظر قانونی رسیدگی در اسرع وقت انجام خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی با اشاره به وجود برخی اشکالات فنی در نخستین ساعات رأی گیری الکترونیکی در ارومیه، افزود: این ایرادات فنی رفع شده و در حال حاضر مشکلی در روند اخذ رأی گیری الکترونیکی در ارومیه وجود ندارد.

مصطفوی با اشاره به استقبال بالای مردم در ساعات پایانی روز، گفت: در صورت استمرار مشارکت مردم، امکان‌تمدید مدت زمان رأی گیری وجود دارد و مردم سعی کنند حضور در پای صندوق‌های رأی را به ساعات پایانی موکول نکنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول