اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۱۶۰ هزار تعرفه تا ساعت ۱۶ در همدان مصرف شده است

فرماندار شهرستان همدان گفت: 160 هزار تعرفه انتخاباتی تا ساعت 16 در شهرستان همدان مصرف شده است.

۱۶۰ هزار تعرفه تا ساعت ۱۶ در همدان مصرف شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حرکتی که مردم به عنوان یک حماسه بی‌نظیر آغاز کردند همچنان ادامه دارد و آحاد مختلف که دلسوز کشور هستند در این رویداد بزرگ حاضر شدند اظهار کرد: ما تصور نمی‌کردیم به دلایل مباحث مختلف این چنین مردم حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه پس باید در بسیاری از نگرش‌هایمان تغییر دهیم و بدانیم که چقدر نسبت به مردم عقب هستیم افزود: در سطح استان تعداد افراد بسیاری در شعب اخذ رأی حاضر شدند و موج حضور از عصر آغاز شده است.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به اینکه به این ترتیب مردم باید چندین و چند ساعت در صف‌ها حاضر باشند و ما  سعی می‌کنیم شرمنده مردم نباشیم گفت: پایان مهلت رأی گیری تا ساعت ۲۴ خواهد بود.

وی تصریح کرد: در انتخابات شورای اسلامی شهر امکان ارائه آمار فعلا وجود ندارد اما در حوزه ریاست جمهوری تا ساعت ۱۶ تعداد ۱۶۰ هزار برگ تعرفه استفاده شده است.

محمدی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود بیش از ۵۰ درصد در شهرستان همدان مشارکت داشته باشیم اظهار کرد: در بسیاری از موارد در موضوعات شهر و روستا ممکن است تخلفاتی رخ دهد اما از دید ناظران پنهان نخواهد ماند و هرجا که احتمال تخلف وجود دارد ناظران حاضر شدند.

انتهای پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول