اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

تخلف انتخاباتی در خراسان‌جنوبی گزارش نشده است

دبیر هیأت بازرسی انتخابات خراسان‌جنوبی گفت: تا این لحظه، مورد خاصی از تخلفات انتخاباتی در استان گزارش نشده است .

تخلف انتخاباتی در خراسان‌جنوبی گزارش نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عباسعلی ملکی دقایقی پیش در ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: در راستای ماده۳۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری و ۶۹ قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، هیئت بازرسی انتخابات در استان راه‌اندازی شده است.

وی به فعالیت‌های صورت گرفته توسط هیئت بازرسی انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: یک روز مانده به شروع انتخابات، سربازرسین هیئت بازرسی انتخابات به همراه نماینده‌های فرمانداران به شعب اخذ رأی مراجعه و وضعیت شعب را به لحاظ قوانین و ضوابط ابلاغی در خصوص آماده‌سازی شعب، فاصله‌گذاری اجتماعی و غیره مورد  بررسی قرار داده‌اند.

دبیر هیأت بازرسی انتخابات خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه گزارش این نظارت‌ها به هیئت بازرسی ارائه شده که بر همین اساس تا این لحظه، مورد خاصی گزارش نشده، عنوان کرد: خوشبختانه تا این لحظه  موضوع خاصی که در فرآیند سلامت انتخابات تأثیرگذار باشد،  اتفاق نیفتاده است.

ملکی تبیین کرد: به ازای هر شعبه یک نفر و در مجموع یک هزار و ۲۴ نفر بازرس در کنار بقیه عوامل اجرایی در انتخابات امروز حضور دارند.

وی افزود: ۶۷ سربازرس در کلیه شهرستان‌های استان به‌صورت میدانی حوزه‌ها را مورد پایش قرار می‌دهند و ۱۲ نفر هم به‌عنوان بازرس ویژه با ابلاغ هیئت مرکزی انتخابات، به کنترل وضعیت شهرستان‌ها می‌پردازند.

دبیر هیأت بازرسی انتخابات خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: بازرسین هیئت بازرسی انتخابات تا آخرین لحظه شمارش آرا در کنار بقیه عوامل اجرایی، موضوعات و قوانین و  بخشنامه‌ها را  رصد می‌کنند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول