اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اتفاقات عجیب و غریب انتخاباتی در خوزستان/ چه کسی پاسخگو است؟

از گوشه و کنار استان خوزستان موارد مختلفی مبنی بر تخلف و اهمال‌کاری در شعب اخذ گزارش شد که برخی از آن‌ها بسیار عجیب بود‌‌.

اتفاقات عجیب و غریب انتخاباتی در خوزستان/ چه کسی پاسخگو است؟

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،صبح امروز و همزمان با اعلام آغاز رای‌گیری، از گوشه و کنار استان خوزستان موارد مختلفی مبنی بر تخلف و اهمال‌کاری در شعب اخذ گزارش شد که برخی از آن‌ها بسیار عجیب بود‌‌.

از تاخیر ۲ ساعته در آغاز رای‌گیری در ساعات اولیه صبح تا نبود مهر و استامپ، پیدا شدن تعرفه‌های رای با نام یک کاندیدای خاص و با دست‌خط مشترک، اتفاقات و اختلالات عجیبی بودند که از صبح امروز در خوزستان مشاهده شده‌اند.

در شعب ۲۵، ۱۲، ۵۱، ۶۳، ۶۴ و چند شعبه دیگر شهر اهواز شاهد تاخیر در آغاز فرآیند رای‌گیری بوده‌ایم. در کرخه، امیدیه و دزفول مجموعا برای حدود ۱۷۰ نفر از ناظرین کاندیداها کارت صادر نشده است. درب برخی شعب رای به راحتی خرید و فروش رای صورت می‌گرفت.

در باوی و عنافچه حدود ۲ ساعت در حوالی ظهر قطعی برق در بسیاری شعب رخ داده است. چندین شعبه از اهواز ، دچار اتمام تعرفه رای شده‌اند. همچنین در سطح استان خوزستان موارد مختلفی از عدم تسلط کاربران سیستم‌های رای‌گیری به کار با سیستم گزارش شده است که موجب معطلی مردم شد.

کار به جایی رسید که صدای برخی مسئولین نسبت به این تخلفات در آمد؛ مجتبی یوسفی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اعتراض به وضعیت نابسامان شعب اخذ رای در اهواز، بیان کرد: وزیر کشور پس از ۱۰ سال در اجرای انتخابات الکترونیک ناتوان است، واقعا شرمنده مردمی هستیم که از صبح در گرما معطل شدند

درویشیان رئیس سازمان بازرسی نیز طی مصاحبه‌ای تلویحا اشکال در رای‌گیری را در شعب استان خوزستان تایید کرد.

در حالی‌که به ساعات پایانی رای‌گیری نزدیک می‌شویم هنوز از برخی شعب گزارشات تخلف، بلاتکلیفی و اهمال کاری شنیده می‌شود که ستاد انتخابات خوزستان باید هر چه سریعتر به این تخلفات رسیدگی کند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول