اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ترفند حیله‌گرانه یک کاندیدای شورای شهر مشهد زیر ذره‌بین دستگاه قضا!

رییس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان مشهد گفت: یک کاندیدای شورای شهر مشهد، دست به توزیع شب نامه‌ای که در آن اسم کاندیدایی معروف بوده است زده در صورتی که مقابل آن اسم، کد خودش را ذکر کرده تا با این ترفند آرا آن کاندیدا را به سود خود تغییر دهد!

ترفند حیله‌گرانه یک کاندیدای شورای شهر مشهد زیر ذره‌بین دستگاه قضا!

علی بامشکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، در خصوص تخلفات انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان، اظهار کرد: چند تخلف به هیأت نظارت به صورت شفاهی گزارش شده اما پرونده‌ای جز یک مورد به دستگاه قضا تحویل داده نشده است.

رییس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان مشهد تشریح کرد: تخلفات مختلفی مانند سوء استفاده برخی کاندیداها از افراد بی‌سواد یا تبلیغ کاندیدا در پای صندوق‌های رای رخ داده که پس از شمارش آرا بررسی کرده و رسیدگی می‌کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: تنها یک مورد به دستگاه قضا ارجاع داده شده است، موضوع از این قرار بوده که یک کاندیدای شورای شهر مشهد دست به توزیع شب نامه‌ای که در آن اسم کاندیدایی معروف بوده است، زده در صورتی که مقابل آن اسم، کد خودش را ذکر کرده تا با این ترفند آرا آن کاندیدا را به سود خود تغییر دهد!

گفتنی‌است؛ حیله گری و رفتاری که در آن اخلاق انتخاباتی رعایت نمی‌شود در اکثر انتخابات توسط افرادی بی بصیرت صورت می‌گیرد که این موارد که به دستگاه قضا هم ارجاع و بررسی می‌شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول