اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مشارکت حداکثری ملت ایران پروژه تحریم انتخابات را شکست داد

امام جمعه دهگلان گفت: مردم با آگاهی و بصیرت به میدان آمدند و تحریم انتخابات در ایران به واسطه این مشارکت و همدلی شکست خورد و شکست سناریوی تحریم انتخابات دشمنان بزرگترین پیروزی برای ملت ایران در این حماسه ملی بود.

مشارکت حداکثری ملت ایران پروژه تحریم انتخابات را شکست داد

ماموستا عبدالسلام محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: انتخابات این دوره ریاست جمهوری از حساسیت بسیار خاصی در عرصه داخلی و برون‌مرزی برخوردار بود.

وی تصریح کرد: دشمنان در انتخابات ما با تمام توان و بهره‌گیری از ابزارهای رسانه‌ای به میدان آمدند تا با ناامیدی و تخریب نظام اسلامی مانع از مشارکت مردم شوند ولی باز هم این مردم بودند که با بصیرت و آگاهی طعم تلخ شکست دیگری را به دشمنان چشاندند.

امام جمعه دهگلان افزود: مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات نشان داد که توطئه‌های دشمنان بی‌اثرتر از آن چیزی است که حتی خودشان تصور کنند چرا که ملتی که پای نظام خون داده‌اند برای دفاع از آرمان‌های انقلاب با تمام وجود در عرصه‌های حساس و سرنوشت‌ساز خواهند بود.

وی تصریح کرد: دشمنان طی چند سال اخیر به ویژه از سال گذشته با کمک تبلیغات وسیع رسانه‌ای و ایجاد پایگاه‌های رسانه‌ای ماموریت ایجاد تشویش، ناامیدی، مشارکت ضعیف در انتخابات را داشتند اما تمام نقشه‌هایشان نقش برآب شد.

ملت انقلابی ایران زمین با هوشیاری نقشه‌های شوم دشمن را خنثی کردند 

امام جمعه دهگلان اضافه کرد: ملت با اراده، انقلابی، ولایت‌مدار و متدین ایران زمین با هوشیاری و بیداری و روشنگری بار دیگر نقشه‌های شوم دشمن را خنثی کردند و در راه تقویت نظام و رفع مشکلات موجود با یاری خداوند متعال در صحنه حضور یافتند و زهر شکست تلخ دیگری را به دشمنان چشاندند.

ماموستا محمدی افزود: با وجود ضعفی که در بدنه دولت آقای روحانی وجود داشت که حتی موجب دلسردی جامعه شده بود، اما مردم با همه مشکلات باز هم به میدان آمدند و با مشارکت حداکثری خود در عرصه انتخابات از نظام و آرمان‌های انقلاب دفاع کردند.

وی تصریح کرد: این مشارکت حداکثری موجب امیدواری و خوشحالی دوستداران انقلاب و ایران و ناامیدی برای دشمنان و معاندین این نظام مقدس شد.

امام جمعه دهگلان  اظهار کرد: انتخاب آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور دولت سیزدهم با توجه به اینکه شخص وی انسانی، جهادی و انقلابی و دغدغه‌مند است بسیار شایسته و مردم را به آینده بهتر امیدوار کرد.

ماموستا محمدی اذعان داشت: مردم با آگاهی و بصیرت به میدان آمدند و تحریم انتخابات در ایران به واسطه این مشارکت و همدلی شکست خورد و شکست سناریوی تحریم انتخابات دشمنان بزرگترین پیروزی برای ملت ایران در این حماسه ملی بود.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول