اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مشارکت ۷۶ درصدی مردم شهر فیروزه در انتخابات ۱۴۰۰

فرماندار فیروزه از مشارکت ۷۶ درصدی واجدین شرایط شهر فیروزه در انتخابات خبر داد.

مشارکت ۷۶ درصدی مردم شهر فیروزه در انتخابات ۱۴۰۰

ابوالفضل حکیم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فیروزه اظهار کرد: از ۳۰ هزار و ۵۰۳ نفر واجد شرایط رای دادن در شهر فیروزه ۲۳ هزار و ۲۴۹ نفر در انتخابات شرکت کردند.

فرماندار فیروزه ادامه داد: در نتایج شمارش آرا سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  شهرستان فیروزه، سید ابراهیم رییسی ۱۷ هزار و ۲۴۳ رای، محسن رضایی هزار و ۵۵۲ رای، عبدالناصر همتی هزار و ۱۳۳ رای و  سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ۶۰۴ رای را به خود اختصاص دادند.

وی با بیان اینکه میزان آرای باطله در این دوره ۲ هزار و ۶۱۱ رای بوده است، بیان کرد: در انتخابات خبرگان رهبری سید محمدرضا مدرسی مصلی ۷ هزار و ۹۵۹ رای، عباس شاه‌رفعتی ۶ هزار و ۳۲۶ رای و غلامرضا مغیسه ۳ هزار و ۶۶ رای را به خود اختصاص دادند.

حکیم‌پور افزود: منتخبین ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر فیروزه آقایان ناصر بیگی خبری با ۱۱ هزار و ۷۵ رای، کیهان خجسته با ۸۲۷ رای، مجید سیرجانی با ۷۲۴ رای، محمد رضا طلایی با ۷۲۳ رای و مجید الوانی با ۷۱۵ رای هستند.

فرماندار فیروزه با بیان اینکه مردم با مشارکت و حضور حداکثری خود در انتخابات ۱۴۰۰، پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه را به جهانیان نشان دادند، تاکید کرد: با پایان انتخابات همدلی، مشارکت و فعالیت سازنده باید جای رقابت را بگیرد تا در دوران پیش رو شاهد پیشرفت و توسعه همه جانبه شهر در جهت رفاه و آسایش مردم باشیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول