اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

پیام تبریک حزب اعتدال و توسعه/ آیت‌الله رئیسی ظرفیت‌ها را برای دفع شر بدخواهان از ایران به کار گیرد

حزب اعتدال و توسعه ابراز امیدواری کرد آیت‌الله رئیسی به پشتوانه آرای ملت، تمامی ظرفیت‌ها را برای دفع شر بدخواهان و خناسان از ایران، خدمت صادقانه به ملت و پیشرفت و توسعه کشور به کار گیرد.

پیام تبریک حزب اعتدال و توسعه/ آیت‌الله رئیسی ظرفیت‌ها را برای دفع شر بدخواهان از ایران به کار گیرد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حزب اعتدال و توسعه طی پیامی به آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور منتخب ایران پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم را تبریک گفت.

به گزارش فارس متن این پیام به شرح زیر است:  

«بسمه‌تعالی

28 خرداد 1400 یوم‌الله دیگری در تاریخ ایران اسلامی رقم خورد.

دیگر بار ملت شریف و حماسه‌ساز ایران اسلامی، عزم و اراده خود را در پاسداری از میراث پربرکت امام راحل و امانت گرانبهای شهدای عظیم‌الشان انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

حضور میلیونی احاد ملت ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، تجدید بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری و مهر بطلانی بر ماه‌ها جنگ روانی بدخواهان و دشمنان این مرز و بوم بود؛ دشمنانی که پس از اعمال بی‌سابقه‌ترین و ظالمانه‌ترین جنگ اقتصادی تاریخ علیه ایران، رویگردانی ملت از آرمان‌های بلند خود را در خیال خام‌شان می‌پروراندند.

حزب اعتدال و توسعه ضمن قدردانی از مردم نجیب و شریف ایران برای خلق این حماسه بزرگ و تاریخی، پیروزی جناب آقای سید ابراهیم رئیسی را به عنوان سیزدهمین رئیس منتخب جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گوید و امید دارد که ایشان به پشتوانه آرای ملت ایران و با همراهی و هم‌یاری تمامی وفارادان به انقلاب و جمهوری اسلامی، تمامی ظرفیت‌ها را برای دفع شر بدخواهان و خناسان از ایران، خدمت صادقانه به ملت و پیشرفت و توسعه کشور به کار خواهد گرفت.

اکنون و در فردای روز پیروزی ملت شریف ایران، از تمامی کنشگران سیاسی کشور انتظار می‌رود، فارغ از جناح‌بندی‌های مرسوم سیاسی، رقابت‌ها را به رفاقت تبدیل کرده و در چهار سال آتی با هم‌فکری و یاری‌گری فضا و فرصت را برای دولت منتخب در پیشبرد اهداف عالیه نظام، رفع مضایق و مشکلات مردم مهیا کنند.

بی‌شک اعضا و هواداران حزب اعتدال و توسعه در مسیر کمک و همکاری با رئیس‌‌جمهور منتخب و دولت ایشان، از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.


حزب اعتدال و توسعه
29 خرداد 1400

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول