اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

انتخاب نماینده ایران به عنوان رییس جدید انجمن جهانی پارک‌های فناوری و نواحی نوآوری در غرب آسیا و شمال آفریقا

امین رضا خالقیان، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل پارک فناوری پردیس به عنوان رییس جدید انجمن جهانی پارک‌های فناوری و نواحی نوآوری (IASP) در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا انتخاب شد.

انتخاب نماینده ایران به عنوان رییس جدید انجمن جهانی پارک‌های فناوری و نواحی نوآوری در غرب آسیا و شمال آفریقا

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، پیرو فراخوان در میان پارک‌های فناوری و نواحی نوآوری منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا، جهت انتخاب ریاست جدید این منطقه، با توجه به نظرات و آرای گردآوری شده، امین رضا خالقیان مدیرکل ارتباطاات و امور بین الملل پارک فناوری پردیس با اکثریت آرا به عنوان نماینده این منطقه در هیأت مدیران بین‌المللی انجمن جهانی پارک‌های فناوری و نواحی نوآوری (IASP) برای ۲ سال آینده برگزیده شد.

گفتنی است رییس قبلی این انجمن خانم لامیا بن مخلوف بوده است.

انجمن جهانی پارک‌های فناوری و نواحی نوآوری در سال 1984 تاسیس شده است و در حال حاضر مقر اصلی انجمن بین المللی پارک های علم و فناوری و مناطق نوآوری در مالاگا اسپانیا مستقر است.

این انجمن 6 زیر شاخه شامل آسیا و اقیانوسیه، غرب آسیا و شمال آفریقا، آفریقا، آمریکای لاتین، آمریکای مرکزی و اروپا دارد و ایران در بخش غرب آسیا و شمال آفریقا با 350 عضو و 115هزار شرکت فناورانه در 75 کشور حضور دارد.

لازم به ذکر است، ماموریت این انجمن ایجاد شبکه جهانی بین پارک های علمی و مناطق نوآوری به منظور رشد، بین المللی سازی و اثربخشی اعضا است.

همچنین از جمله فعالیت های این انجمن می توان به ایجاد شبکه‌ای فعال از مدیران پارک های علمی، فناوری و تحقیقاتی، نوآوری ها و سایر زمینه های نوآوری، ایجاد و افزایش فرصتهای شغلی جدید برای اعضا و شرکتهای آنها اشاره کرد.

برندینگ و افزایش ارتباطات جهانی اعضا، معرفی پارک ها در مجامع و نهادهای بین المللی، کمک به توسعه پارک های جدید و مناطق نوآوری از دیگر فعالیت های این انجمن است.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول