اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

وضعیت تولید جوجه در حال بازگشت به نرمال است

عضو هیأت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی کشور با تاکید بر اینکه سیاست‌های غیرکارشناسی نباید موجب ایجاد خلا در بحث عرضه و تقاضا شود، گفن: وضعیت تولید جوجه در حال بازگشت به نرمال بوده و امیدواریم نهاده‌ها نیز به موقع دست تولیدکننده برسد.

وضعیت تولید جوجه در حال بازگشت به نرمال است

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، فرازونشیب‌های بازار مرغ کماکان ادامه دارد در حالی‌که هر از چندگاهی شاهد مسائلی هستیم که گاهی تولید را تحت تاثیر قرار می‌هد و گاهی قیمت این محصول را به پرواز درمی‌آورد.

در حال حاضر باتوجه به تامین نهاده‌های تولیدکنندگان مرغ و از سوی اعلام قیمت مصوب برای مرغ نباید شاهد بروز مشکلات باشیم درحالی‌که مشکلات بازار مرغ کماکان به قوت خود ادامه دارد.

عطاءالله حسن‌زاده عضو هیأت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی کشور در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: در حال حاضر قیمت مرغ زنده ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان است که با احتساب سایر هزینه‌ها با قیمت ۲۴هزار و ۹۰۰ تومان عرضه می‌شود.

وی با اشاره به تولید نرمال مرغ در مازندران، افزود: از نظر تولید مشکلی نداریم و مرغ در حال توزیع است.

این عضو هیأت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی کشور با بیان اینکه  دلیل مشکلات بازار مرغ در برخی موارد شاهد عرضه نامتوازن مرغ در بازار هستیم، تصریح کرد: نگرانی نسبت به مرغ نداریم و مرغ با قیمت ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان به کشتارگاه عرضه می‌شوند.

حسن‌زاده با اعلام اینکه بالا بودن قیمت سایر موارد پروتئینی موجب شده مردم به مرغ روی آورند، بیان کرد: همه اینها به شرایط تولید برمی‌گردد وقتی جوجه و نهاده را داشته باشیم جای نگرانی وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه سیاست‌های غیرکارشناسی نباید موجب ایجاد خلا در بحث عرضه و تقاضا شود، خاطرنشان کرد: وضعیت تولید جوجه در حال بازگشت به نرمال بوده و امیدواریم نهاده‌ها نیز به موقع دست تولیدکننده برسد.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران مازندران ادامه داد: اگر نهاده‌ها دیر به دست مرغدار برسد همه اینها در بحث نهایی تولید اثرگذار است و نباید در تامین نهاده‌ها خللی ایجاد شود ولی درحال حاضر نیز دیر رسیدن نهاده‌ها به دست مرغداران نیز مشکلاتی را به دنبال داشته است.

حسن‌زاده با اشاره به تقاضای بالا در بازار مرغ، گفت: به دلیل گران شدن نهاده‌ها پیش‌بینی تولید باید بیشتر باشد تا بتواند جوابگو باشد که در این راستا باید شرایط برای تولیدکنندگان فراهم باشد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول