اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سمنان؛ حائز رتبه برتر کشور در رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: این استان در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی مدیریت مقابله با کرونا، رتبه نخست تا سوم کشوری را در شاخص‌های مختلف به دست آورد.

سمنان؛ حائز رتبه برتر کشور در رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا در سمنان اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های ارائه‌شده در جلسه امروز ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، استان سمنان در زمینه رعایت و توجه به اکثر موارد پروتکل‌های بهداشتی، ازجمله فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، تهویه مناسب و سایر موارد از این دست، رتبه‌های نخست تا سوم کشوری را به خود اختصاص داد که لازم است از همراهی و همکاری مردم استان تقدیر داشته باشیم.

وی افزود: در زمینه برگزاری انتخابات، اعلام شد که این مهم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سراسر کشور محقق شده است و استان سمنان نیز در زمینه فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و موضوعات از این دست حین برگزاری انتخابات، جزو استان‌های پیشتاز کشور بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه رنگ‌بندی‌های شهرستان‌های استان در زمینه شیوع بیماری کرونا تغییری نکرده و همچنان رنگ‌بندی هفته گذشته پابرجا است، خاطرنشان کرد: سه شهرستان سرخه، میامی و آرادان در وضع رنگ‌بندی زرد و بقیه شهرستان‌ها در وضع نارنجی قرار دارند.

خجسته‌پور اضافه کرد: روند ابتلا به بیماری کرونا در استان سمنان بر اساس گزارش‌ها کاهشی است و در حوزه فوتی‌ها نیز به تثبیت رسیده‌ایم؛ اما توقع داریم تا مردم خوب هم‌استانی همچنان در توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند.

وی تأکید کرد: با توجه به اعلام رسمی نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا طی امروز و فردا، داوطلبان و طرفداران آنها توجه داشته باشند، اگر تمایل به برگزاری برنامه دارند، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار قرار داشته باشد تا برگزاری این برنامه‌ها تأثیری در افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان سمنان نداشته باشد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول