اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ملت ایران با گام‌هایی استوار مدافع حرم انقلاب اسلامی شدند

ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) با صدور پیامی از حضور پرشور مردمی که حق رای خویش را برای ساختن فردایی امیدبخش‌تر و بهتر پاس داشتند و با گام‌هایی استوار با هر لهجه و قومیت و نگاهی مردانه پای کار انقلاب اسلامی آمدند و مصداق آیه شریفه «فاستقم کما امرت» شدند تا چون شهیدان، مدافع حرم انقلاب اسلامی باشند، قدردانی کرد.

ملت ایران با گام‌هایی استوار مدافع حرم انقلاب اسلامی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) پس از انتخابات پیامی صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است.

انتخابات سال "۱۴۰۰" علی‌رغم همه توطئه‌های داخلی و خارجی و برخلاف جو بسیار ناامیدکننده که بر دوستان انقلاب اسلامی حاکم بود، به نقطه اتکا و استحکام نظام تبدیل شد و مایه آبروی آن گشت.
این رخداد بی‌نظیر که بیمه‌کننده انقلاب اسلامی تا سال‌ها خواهد ماند؛ بیش از هر عامل دیگری مدیون نفس مسیحایی خورشیدِ عصر غیبت، نائب‌الامام حضرت آیةالله العظمی خامنه‌ای می‌باشد. همان که به یقین در نیایش نیمه شبش سر بر آستان دوست سائیده و عزت و آبروی جمهوری اسلامی را در این آوردگاه بزرگ از مولا و مقتدایش درخواست کرده است و آن‌گاه در زمانی که همگان، حتی دوستان از عدم حضور‌‌ مردم سخن می‌گفتند و با اعداد و ارقام درصد پایین مشارکت را مطرح می‌کردند؛ با اعتماد مثال‌زدنی بر قدرت لایزال الهی فرمود: دل‌های همه در دست اوست و او دل‌ها را هدایت خواهد کرد و با آرامشی برگرفته از ایمان عمیق به وعده الهی نوید حضور دشمن‌شکن مردم را داد و خاضعانه آرزو کرد که در ایام ولادت امام رضا(ع) انتخابات روز جشن ملت و مایه برکت کشور شود و با دید و بینش خداگونه فرمود: ملت ایران به توفیق الهی از این انتخابات خیر خواهد‌ دید.
این خون حاج قاسم سلیمانی‌ست که در رگ‌های مردم با غیرت ایران جوشید و چنین حماسه‌ای به یاد ماندنی و سترگ را در شاهنامه عزتمندی ایران اسلامی رقم زد. درود بر ملت بزرگ ایران، درود بر بزرگ‌مردان و زنان و دختران و پسران غیور ایرانی بر آنان که حق رای خویش را برای ساختن فردایی امیدبخش‌تر و بهتر پاس داشتند و با تمام وجود و با همه مشکلات و دلخوری‌های موجود به صحنه حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی پا نهادند و با گام‌هایی استوار با هر لهجه و قومیت و نگاهی مردانه پای کار انقلاب اسلامی آمدند و مصداق آیه شریفه «فاستقم کما امرت» شدند تا چون شهیدان، مدافع حرم انقلاب اسلامی باشند.
جا دارد در این ایام سراسر نور، دهه کرامت و در آستانه ولادت سلطان سریر ارتضا، امام رؤوف حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیة و الثناء، ما نیز سر تعظیم برآستان ربوبی سائیده از عمق جان خداوند را به واسطه وجود چنین رهبر حکیم و بی بدیلی شکرگزار بوده طول عمر پر برکتش را تا ظهور، و در کنار مولایش حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنافداه، طلب کنیم و بهروزی و تندرستی ملت غیور، سرفراز و فهیم‌مان که در بزنگاه‌ها تکلیف و وظیفه خویش را می‌شناسند و با جان و دل فریاد می‌زنند وطنم پاره تنم ای ایران باشکوه را از درگاه ایزد متعال مسالت نماییم .
امید است که رییس جمهور منتخب و مدیران دلسوز، انقلابی و کارآمد دولت سیزدهم با درک صحیح و اصولی معضلات و مشکلات مردم، راهی برای برون رفتن از این حصار ناامیدی و رسیدن به فردایی امیدوار همراه با رفاه و عزتمندی را که در منویات مقام عظمای ولایت هست، را بیابند.

ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم اعم از؛ بسیج مداحان- هنرمندان- حقوقدانان مهندسی کشاورزی، عمران و صنعت- ورزشکاران- اصناف- اساتید-پیشکسوتان- جامعه پزشکی- اصناف و کارگری-بسیج  صداوسیما – رسانه-  طلاب- عشایری و بسیج جامعه زنان، بسیج دانشجویی و بسیج عشایری، رئیس مجمع عالی بسیج استان و رئیس هیئت اندیشه ورز سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) با تبریک خلق این حماسه بزرگ و ضمن ارج نهادن به ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی از آحاد ملت ایران به ویژه خانواده معظم شهدا، ایثارگران، یادگاران هشت سال دفاع مقدس‌، بسیجیان سلحشور و اقشار مختلف جامعه اسلامی تقدیر و تشکر نموده و عاقبت بخیری همگان را مسالت می نماییم.
والعاقبه للمتقین

انتهای پیام/۶۸۰۳۵
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول