اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

راه‌اندازی ۶1 کارگاه مجازی تابستانی کانون پرورش فکری کودکان در کرمان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان ۶۱ کارگاه مجازی فرهنگی، هنری و ادبی ویژه فصل تابستان و اوقات فراغت گروه سنی ۴ سال تا بزرگسال راه‌اندازی کرده است.

راه‌اندازی ۶1 کارگاه مجازی تابستانی کانون پرورش فکری کودکان در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محسن روحی امروز در جمع خبرنگاران از ثبت‌‌نام در ۶۱ کارگاه مجازی فصل تابستان کانون  از ۲۹ خرداد خبر داد و اظهار داشت: ثبت نام از متقاضیان تا ۱۳ تیر ادامه دارد و این در حالی ست که کلاس ها در مناطق با وضعیت کرونایی زرد و آبی به شکل حضوری برگزار می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان بیان داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان ۶۱ کارگاه مجازی فرهنگی، هنری و ادبی ویژه فصل تابستان و اوقات فراغت گروه سنی ۴ سال تا بزرگسال راه‌اندازی کرده است.

روحی اضافه کرد: کاردستی خلاق، قصه‌گویی و فن بیان، بازی‌های بومی و خلاق، خوشنویسی تحریری، گام‌به‌گام تا اندیشه، حال خوش زندگی، گلدوزی، عروسک‌سازی و عروسک‌بافی، زی‌بافی، نقطه‌کوبی و نجوم کارگاه‌های بارگذاری شده آفرینش‌های فرهنگی این فصل کانون کرمان هستند.

وی ادامه داد: آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری استان کرمان نیز کارگاه‌های مجازی نوشتن خلاق، شعرسرایی، داستان‌نویسی و شاهنامه‌خوانی را برای علاقه‌‌مندان تدارک دیده است.

روحی از سفالگری، عکاسی، بازیگری، سلفژ و صداسازی، طراحی، نقاشی، پویانمایی، تکه‌چسبانی، تصویرگری دستی و دیجیتال و چاپ روی پارچه به عنوان کارگاه‌های هنری فصل تابستان کانون کرمان نام برد.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت www.kpf.ir عضو کانون شوند و در قسمت دوره‌های مجازی استانی و با انتخاب استان کرمان، اطلاعات ۶۱ کارگاه مجازی را مشاهده و ثبت‌نام کنند، ابراز داشت: کلاس‌های مجازی فصل تابستان کانون پرورش فکری از ۱۵ تیرماه آغاز می شود و اواخر شهریور ادامه دارد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۹/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول