اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مجلس نواقص اجرایی و قصور وزارت کشور در روز انتخابات را پیگیری خواهد کرد

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: در روز 28 خرداد ماه که روز جشن ملی مردم ایران بود، کارشکنی هایی از سوی وزارت کشور صورت گرفت که بی‌شک مجلس شورای اسلامی این کارشکنی‌ها و نواقص را پیگیری خواهد کرد.

مجلس نواقص اجرایی و قصور وزارت کشور در روز انتخابات را پیگیری خواهد کرد

فاطمه محمدبیگی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: مردم ما در روز 28 خردادماه حماسه عظیمی را آفریدند و با مشارکت در تعیین سرنوشت خویش، برگ زرینی را در کارنامه ی خود ثبت کردند.

وی افزود: در این جشن ملی، متأسفانه با نواقص اجرایی، بی‌تدبیری، کارشکنی‌ها و تأخیر در آغاز رأی‌گیری در برخی حوزه‌ها مواجه بودیم، این تأخیر در شهر قزوین و دیگر شهرستان‌ها و روستاهای استان روی داد، به همین دلیل عملکرد وزارت کشور در این خصوص بسیار ضعیف بود و لازم است در رابطه با اهمال صورت گرفته پاسخگوی افکار عمومی باشد.

محمدبیگی اظهار کرد: علیرغم کارشکنی در تأمین تعرفه‌ها، ارسال کارت‌های الکترونیکی به مراکز اخذ رأی، تأخیر ارسال 360 صندوق الکترونیکی و معطل کردن دو ساعته مردم جهت حضور در انتخابات، این رویداد عظیم ملی با حضور پرشور و گستردۀ مردم برگزار شد.

این مسئول عنوان کرد: کوتاهی‌های وزارت کشور به نوع برگزاری انتخابات ختم نشد و در نحوۀ اعلام نتایج و آمار انتخابات نیز شاهد نقایص غیرقابل قبول و در نتیجه تأخیر بودیم، این وضعیت در حالی بود که روز قبل از انتخابات مقام معظم رهبری در سخنان مهمی به دست اندرکاران انتخابات فرمودند که برای رخ ندادن مشکلات اجرایی از قبل کمبود تعرفه رأی تمهید کنند.

نمایندۀ قزوین تأکید کرد: صیانت کامل از آراء مردم وظیفه وزارت کشور است و بی‌شک مجلس شورای اسلامی قصور رخ داده را پیگیری خواهد کرد.

محمدبیگی در پایان با اشاره به مشارکت حماسی مردم در انتخابات عنوان کرد: انتخاب آیت‌الله رئیسی در انتخابات، نشانگر برگزیدن گفتمان ناب انقلاب اسلامی و برگزیدن کارآمدی و جهاد عظیم برای جهش ایران بود و قطعاً با تشکیل دولت انقلابی و مردمی در آینده شاهد رفع موانع و پشتیبانی از تولید و تحقق جهش تولید خواهیم بود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول