اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای طرح «من قرآن را دوست دارم» در زنجان

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اجرای طرح «من قرآن را دوست دارم» خبر داد و گفت: این طرح برای ترویج و انس با قرآن در بین آحاد جامعه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در این طرح نام‌نویسی کنند.

اجرای طرح «من قرآن را دوست دارم»  در زنجان

حجت‌الاسلام موسی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در راستای ترویج فرهنگ قرآن‌خوانی برنامه‌های بسیاری اجرایی می‌کند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به برگزاری سالانه مسابقات قرآن کریم بیان کرد: خوشبختانه استقبال از برگزاری مسابقات قرآن بالاست و هر سال به تعداد شرکت‌کنندگان افزوده می‌شود.

وی در ادامه از اجرای طرح «من قرآن را دوست دارم» خبر داد و گفت: این طرح برای ترویج و انس با قرآن در بین آحاد جامعه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در این طرح نام‌نویسی کنند.

موسوی با اشاره به اینکه طرح «من قرآن را دوست دارم» به آموزش روخوانی قرآن کریم به روش خودآموز اختصاص دارد، ابراز کرد: این طرح با همکاری و مشارکت آستان قدس رضوی برگزار به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر و رسمی اراده می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ادامه داد: این طرح از اول تیرماه همزمان با ولادت حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی‌الرضا(ع) از طریق سایت Quranlove.net یا از طریق اپلیکیشن ثبت‌نام و آموزش منادی بالقرآن (دانلود از بازار) انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای شرکت‌کنندگان در این طرح آموزشی جوایز نفیسی به قید قرعه تعلق خواهد گرفت، بیان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در صورت بروز مشکل یا مواجه شدن با سؤالی می‌توانند با شماره تلفن ۱۳۸ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول