اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

انتخابات 28 خرداد همبستگی ملی مردم ما را به دشمنان ثابت کرد

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران طی بیانیه‌ای پیروزی ملت در 28 خرداد را نشانه هوشمندی و موقعیت شناسی مردم دانست.

انتخابات 28 خرداد همبستگی ملی مردم ما را به دشمنان ثابت کرد

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران طی بیانیه‌ای پیروزی ملت در 28 خرداد را نشانه جمهوریت، هوشمندی و موقعیت شناسی مردم دانست.

 

تن بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی به شرخ زیر است:

پیروزی ملت شریف ایران در عرصه حماسه ۲۸ خرداد ماه ، نشانه جمهوریت،هوشمندی ،موقعیت شناسی مردمی بود که علیرقم فشار سنگین اقتصادی و امپراطوری رسانه ای توانسته،همبستگی ملی خود را به عرصه ظهور برسانند و به دشمنان این آب و خاک ثابت کنند هر آنچه که برای آن خون داده اند فدای تحریف‌ها، تخریب‌ها، دروغ ها، دوقطبی سازی ها، هراس افکنی ها نمی کنند و پای کار حرف رهبر و حق تعیین سرنوشت خود هستند  همچنین انتخابات خرداد ۱۴۰۰ ثابت کرد مسئولینی  که به توهم تحریم یا تعویق انتخابات را داشتند، رو سیاه مانده و سیلی محکمی خوردند و فهمیدند که ملاک حال فعلی افراد است.

 و اما چند کلامی با رئیس جمهور منتخب:

 _ هر آینه پیروزی از آن خداوند است و هر دستی فرای دست او محکوم به شکست است.

_ رئیس جمهور منتخب حالا که اعتماد مردم  را به خود دیدید  و بر مسند نشسته اید، مستضعفان جامعه را فراموش نکنید.

_  ردای ریاست جمهوری ردای بلند و سنگینی است، لکن خدا را از یاد نبرید که قطعا دچار خسران عظیمی خواهید شد و سرنوشت روسای جمهور قبل دچار خواهید شد.

_ رئیس جمهوری که با شعار فساد ستیزی بر سر کار می آید بار سنگینی بر دوش دارد.

_ همیشه به یاد داشته باشید مردم در چه شرایطی شما را برگزیدند و از شما چه انتظاراتی دارند، خود را اسیر سیاسی بازی ها و گروه گرایی ها نکنید.

_ هرگز فراموش نکنید در تصمیمات خود به جزء رضای خدا و انتفاع مردم ، استماع بادمجان دور قابچی ها و محافظه کاران را در نظر نگیرید و با تاسی به گذشته خود ، جهادی و انقلابی عمل کنید .

_حتما در چینش کابینه خود از جوانان، مومن حزب الهی استفاده و کلام رهبری را اجرا نمایید.

_ و اما ما اعضای شورای تبیین مواضع و دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان تهران ضمن تبریک به شما و عنوان چشمان بیدار و صدای رسای ملت به رصد اقدامات و برنامه های شما نشسته ایم و از هرگونه مطالبه گری دست نمی کشیم و هم به عنوان بازوان پر توان در خدمت رسانی و کمک به دولت شما تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست . باشد که شما موجبات امید آفرینی مجدد به مردم ستمدیده و مستضعف باشد.

و السلام 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول