اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

باد نسبتا شدید همدان را فرامی‌گیرد

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه سرعت وزش به ۵۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد گفت: تا پایان هفته تغییرات محسوس دما نداریم و دمای هوا بین ۳۰ تا ۳۹ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

باد نسبتا شدید همدان را فرامی‌گیرد

محمد حسن باقری شکیب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه بر اساس داده‌ها و نقشه‌های هواشناسی، آسمان اکثر نقاط استان طی ۲۴ ساعت آینده، صاف و بدون ابر و همراه با وزش ملایم باد پیش‌بینی می‌شود اظهار کرد: ساعات میانی امروز شاهد باد نسبتا شدید هستیم به طوری که سرعت وزش به ۵۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه با افزایش سرعت وزش باد غبار رقیق محلی در اکثر نقاط این استان به دنبال دارد افزود: اگرچه میزان شدت وزش باد نسبت به روز گذشته روند کاهشی دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با تأکید بر اینکه در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان اسدآباد با ۳۹ درجه سانتیگراد گرمترین  و شهرستان بهار با ۱۰ درجه سانتیگراد خنک ترین نقاط استان گزارش شده است.

وی به تغییرات دمای هوای همدان اشاره کرد و گفت: بیشینه و کمینه دمای همدان بین ۳۶ و ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر به در نوسان بوده است.

 باقری شکیب در پایان تأکید کرد:  تغییرات  محسوس دما تا پایان هفته نداریم به نحوی که  دمای هوای همدان تا پایان هفته جاری گرم و بین ۳۰ تا ۳۹ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

انتهای پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول