اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۳۰۱۸/ شهید هرمز سیاوشى: اسرائیل باید از بین برود

شهید هرمز سیاوشى در وصیت‌نامه خود آورده است «امیدوارم هر چه سریعتر اسرائیل و تمام قدرتمندان فاسد به دست این نیروى اسلام از بین بروند».

۳۰۱۸/ شهید هرمز سیاوشى: اسرائیل باید از بین برود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید هرمز سیاوشى؛

بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فى سبیل الله امواتا بل احیاءعند ربهم یرزقون.

سلام بر مهدى منجى مستضعفان درود بر خمینى حیات‌بخش به اسلام و روحانیت سلام بر ارواح پاک شهیدان و جسم چاک چاک آنان، درود بر خاندان ایثارگر این خاک و بوم که به صبر و عزم استوار جانبازان شهادت می‌دهند به محمد(ص) و دوازده امام دوازده نور پاک که قیامت و روز سوال و جواب و بهشت و جهنم وجود دارد. امروز که اسلام در مظلومیت غریب و تنهاست جز شما کسى نیست که به یارى آن بشتابد امروز چون روز عاشوراى سال ۶۰ هجرى فریاد حسین زمان است که یاور می‌طلبد پس اى جوانان بشنوید این ندا را و لبیک گویید، بردارید سلاح شهیدان را و خراب کنید این کاخ‌هاى یزیدیان و علم توحید را بر فراز جهان به اهتزاز درآورید که این همان هدف انبیا و اولیا و آیین شهداست.

آرى تا ریشه ظلم و ستم باقى است جنگ و محرومیت باقى است و مظلومان و مستضعفان روى صلح و آرامش نخواهند دید پس چه زیباست جنگ با ستمگران و چه زیباست مرگ در راه خدا براى رهایى مستضعفان از ظلم.

نرید ان نمن على الذین استضعفوا فى الارض و نجعلهم الائمه و نجعلهم الوارثین.

آرى من با انتخاب آگاهانه خودم به میدان جهاد با ستمگران و متجاوزین بعثى رفته‌ام آن جنایتکارانی که با درندگى تمام فجیع‌ترین و وحشتناک‌ترین خیانت را مرتکب شدند که روى یزید را هم سفید کردند، من و همسنگرانم آمده‌ایم تا انتقام شهیدان مظلوم و معصوم این کشور را که به جرم حق‌خواهى مورد تجاوز مزدوران بعثى و آمریکایى قرار گرفته‌اند بگیریم.

من و دیگر همسنگرانم به این سرزمین خونین آمده‌ایم و به انتظار شهادت نشسته‌ایم تا فردا پدر و مادران آینده این کشور در مقابل کفر جهانى با سرافرازى بایستند و بار مسئولیت استقلال واقعى را در تمام ابعادش به دوش کشند و با افتخار پیام رهایى پیام شهیدان را به گوش جهانیان برسانند به این سرزمین خونین قدم نهاده‌ایم که به دشمنان بگوییم ما عاشقان حسین و مکتب رهایى‌بخش او مرگ خونین را بر ننگ تسلیم و صلح نکبت‌بار ترجیح می‌دهیم.

و شما اى مردم اگر می‌دانید این راه حق است پس بیایید و به صف این کاروان بپیوندید کاروانى که قافله‌ساز راه حسین است اسلامى و میهنى است که شما به سوى جبهه‌ها جوانمردانه هجوم برید بکوشید تا میهن جامه ذلت نپوشد و بدانید روحیه ارتش کافر بعثى به کلى از بین رفته و نفس‌هاى آخر را می‌زند نگذارید که دشمن نفسى دیگر تازه نماید امروز جبهه‌ها به شما مردان نیرومند احتیاج دارد ما پیروز هستیم چه کشته شویم چه بکشیم. ما شهادت را با آغوش باز می‌پذیریم و آنهایى که از مرگ می‌ترسند شکست خواهند خورد.

امیدوارم هر چه سریعتر اسرائیل و تمام قدرتمندان فاسد به دست این نیروى اسلام از بین بروند؛ از خدا می‌خواهم که بعد از من هر چه زودتر دست این جنایتکاران حزب بعث آمریکایى از کشورمان کوتاه شود من از خداوند منان می‌خواهم بعد از شهادتم این کشور را که رهبر آن امام خمینى است، بزرگترین قدرت در جهان بگرداند.

پدر و مادرم افتخار کنید فرزندتان در راه حق راه اسلام و خط امام قدم برداشته و کشته شده است، عاجزانه از شما می‌خواهم براى من گریه نکنید براى کسانى گریه کنید که فرزندان و حتى تک‌فرزندشان را در راه خدا از دست داده اند شما خدا را شکر کنید که انشاءالله موفق شده‌اید که فرزندى هم در راه خدا قربانى دهید.

برادران گرامى از کشته شدن من و از فراق من گریه و زارى نکنید چندى فکر کنید راهى که من انتخاب کرده ام چگونه راهى است و آخر آن به کجا ختم مى‌شود. پدر و مادر شما تکلیف خودتان را در راه پرورش من انجام داده اید و این ما بودیم که از گفته‌هاى شما با بى‌اعتنایى گذشتیم امیدوارم مرا ببخشید و حلال کنید.

از مردم غیور لواشان مى خواهم امام را تنها نگذارید و به گفته‌هاى امام لبیک گویند هیچ راه حقى غیر از راه امام وجود ندارد امیدوارم به خداوند که این راه را ادامه دهند تا ظهور حضرت آقا امام زمان(عج) از تمام دوستان و آشنایان بخصوص مردم عزیز قریه لواشان بخواهید که مرا حلال کنند دعا کنید که امام تا فرج آقا امام زمان(عج) زنده بماند دعا کنید که ما هم جز شهدا واقع شویم.

انتهای پیام/ 89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول