اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

روزهای پایانی چالش 20 ساله آب ایلام

مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام گفت: تا دوهفته آینده با پایان یافتن اقدامات فنی شاهد بالا رفتن توان انتقال و توزیع آب از سد به شهر ایلام خواهیم بود و مشکل قطعی‌ها و افت فشار آب برای همیشه حل خواهد شد.

روزهای پایانی چالش 20 ساله آب ایلام

نورالله تیموری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بزودی و با پایان یافتن اقدامات فنی شاهد بالا رفتن توان انتقال و توزیع آب از سد به شهر ایلام خواهیم بود و مشکل قطعی‌ها و افت فشار آب برای همیشه حل خواهد شد؛ پیش از این آب ورودی شهر ایلام ۵۰۰ لیتر بر ثانیه بود که این حجم از آب نیاز‌های مردم را برطرف نمی‌کرد به همین دلیل تغییراتی در راستای آب رسانی به شهر ایلام انجام شد. 

وی افزود: تغییرات انجام شده شامل افزودن بر تعداد پمپ‌های آب، افزودن بر تعداد تابلو‌ها، افزایش ترانس‌ها، افزایش میزان جریان برق ورودی و… بوده است.

مدیر کل آبفا گفت: از دو روز پیش کار اجرایی را شروع کرده‌ایم اما به دلیل کار کردن روی تاسیسات برقی همزمان با فعال بودن پمپ‌های آب حساسیت کار بالا است. 

وی تصریح کرد: به همین دلیل خطر برق گرفتگی وجود دارد با این وجود شرکت آب و فاضلاب سعی خود را کرده که با رعایت تمام نکات ایمنی کار را پیش ببرد.

تیموری گفت: با فعالیت شبانه روزی همکارانم در آب‌ و فاضلاب تاکنون ۷۰ درصد از کار پیش رفته است و تا پایان تیرماه ۱۵۰ لیتر به آب ورودی شهر اضافه خواهد شد. 

وی تصریح کرد: به دلیل حساسیت بالای کار و کار کردن همزمان پمپ‌های آب و جریان برق مجبور هستیم از ۴ پمپی که فعال هستند ۲ پمپ را خاموش کنیم تا بتوانیم کار را پیش ببریم؛ لذا در دو هفته‌ی آینده شاهد مشکل کم‌ آبی در نقاط مختلف شهر خواهیم بود و از شهروندان ایلامی تقاضای صبوری طی این دو هفته را داریم.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول