اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور| چشمک آیندگان هرمزگان به لیگ برتر

آیندگان هرمزگان در هفته چهارم از مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور 3 بر 1 میزبان خود فولاد زرند ایرانیان کرمان را شکست داد تا در آستانه شگفتی فوتسال کشور قرار گیرد.

لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور| چشمک آیندگان هرمزگان به لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در هفته چهارم مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور آیندگان هرمزگان در زرند دست به کار بزرگی زد و با شکست فولاد زرند ایرانیان کرمان در آستانه شگفتی در فوتسال کشور قرار گیرد.

تیم فوتسال آیندگان هرمزگان که تا پایان  هفته سوم مرحله پایانی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور با چهار امتیاز در مکان دوم گروه دوم قرار داشت با پیروزی مقابل فولاد زرند ایرانیان کرمان با تیم اول جدول رده بندی هم امتیاز شد و به دلیل تفاضل گل کمتر در همان مکان دوم ایستاد.

شاگردان هادی بزوال در تیم آیندگان ابتدا با یک گل از حریف خود عقب افتادند اما در نیمه دوم تیم برتر بازی بودند و با دو گل محمد بنی اسدی و نوید آذری فولاد زرند ایرانیان کرمان را شکست داد. آیندگان با این پیروزی ۷ امتیاز شد و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تیم فولاد زرند در مکان دوم ایستاد. 

نماینده هرمزگان دو بازی سخت پیش رو دارد و باید از این دو بازی که یکی با پاس در  تهران و دیگری با تبار باطری در بندرعباس می باشد شش امتیازی کامل را بگیرد تا یک بار دیگر شاهد یک تیم از هرمزگان در لیگ برتر کشور باشیم.

البته آیندگان به دلیل هم امتیازی با فولاد زرند ایرانیان باید در این دو دیدار حواسش به تفاضل گل خودش باشد چون اگر فولاد هم در دو بازی پیش رو امتیازات کامل بگیرد آن وقت کار دو تیم فولاد و آیندگان برای صعود به لیگ برتر به تفاضل گل می کشد. در دیگر بازی گروه دوم تیم تبار باطری دزفول در تهران دو بریک پاس را شکست دهد و تیم دزفولی هم در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر قرار گرفت.‌

در جدول رده‌ بندی گروه دوم تیم فولاد زرند ایرانیان کرمان با ۷ امتیاز  و تفاضل گل مثبت چها ر صدرنشین است. آیندگان هرمزگان با ۷ امتیاز دوم و تفاضل گل منفی یک دوم است.

تبار باطری دزفول با شش امتیاز در جای سوم ایستاد است و پاس تهران با سه امتیاز چهارم است.

آیندگانی های هرمزگان که متشکل شده از جوانان بومی هرمزگانی است توانست در طی یک سال و نیم، از لیگ ۳ به ۲ و از لیگ ۲ به ۱ و هم اکنون نیز در آستانه صعود از لیگ ۱ به لیگ برتر است که می توان آن را یکی از شگفتی های فوتسال در کشور دانست.

به گزارش فارس، مرحله نهایی بازی های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور در دو گروه چهار تیمی برگزار می شود و تیم های اول هر گروه به لیگ برتر صعود می کنند.

انتهای پیام / 88071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول