اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

تغییر موضع اسپیلبرگ درباره نتفلیکس/ می‌خواهم مردم سرگرمی را دنبال کنند

استیون اسپیلبرگ کارگردان مشهور هالیوود که به عنوان یکی از مخالفان سرسخت نتفلیکس شناخته می‌شد، مواضعش نسبت به این غول رسانه‌ای را تغییر داده است.

تغییر موضع اسپیلبرگ درباره نتفلیکس/ می‌خواهم مردم سرگرمی را دنبال کنند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، شرکت آمبلین با نتفلیکس قرارداد همکاری بسته است تا این شرکت با ریاست استیون اسپیلبرگ سالانه چندین فیلم بلند جدید برای سرویس پخش اینترنتی تولید کند. 

 این پیمان به نتفلیکس امکان دسترسی به یکی از افسانه‌ای‌ترین کارگردانان صنعت فیلمسازی هالیوود را در زمانی می دهد که با راه اندازی «دیزنی پلاس»، «اچ بی اُ مکس» و شرکت هایی از این دست، رقابت در فضای مجازی شدیدتر می شود.

این حرکت شگفت آور است و نشانه تغییرات عمده ای است که در هالیوود اتفاق می افتد، تا حدی به این دلیل که قبلاً از اسپیلبرگ به عنوان یک فرد شکاک به نتفلیکس دیده می‌شد.

به عنوان مثال، در سال ۲۰۱۹، استیون اسپیلبرگ از آکادمی علوم و هنرهای سینمایی، اسکار خواست که پخش و نمایش اینترنتی از واجد شرایط بودن برای اسکار منع کند.

با این وجود منابع نزدیک به وی، با این عقیده مخالف هستند که اسپیلبرگ  سعی کرده نتفلیکس را از صلاحیت منع کند.

وی بعداً در بیانیه‌ای به نیویورک تایمز، موضع خود را روشن کرد و آنجا انکار کرد که تلاش کرده مانع حضور و برنده شدن فیلم های نتفلیکس در اسکار  شود.

اسپیلبرگ همچنین با تأکید مجدد بر حمایت خود از تجربه اکران فیلم بر پرده سینما، اظهار داشت: من می‌خواهم مردم سرگرمی خود را به هر شکل و شیوه‌ای که مناسب آنها باشد دنبال کنند و داشته باشند. چه پرده سینما و چه صفحه کوچک مانیتور و تلویزیون، آنچه برای من واقعاً مهم است یک داستان عالی است و همه باید به داستانهای عالی دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول