اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تنها ایده دولت برای اداره کشور مذاکره است/ حاصل نگاه رو به خارج دولت، بالاترین نرخ تورم در ۳۰ سال اخیر بود

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد منفعلانه دولت حاصل نگاهی است که اعتقادی به ظرفیت‌های داخل کشور ندارند و تنها ایده‌شان برای اداره کشور مذاکره است که در نهایت ثمره آن بیشترین نرخ تورم در ۳۰ سال گذشته و کمترین میزان سرمایه‌گذاری در ۱۰ سال اخیر و کوچک شدن یک‌سوم سفره معیشتی مردم شده است.

تنها ایده دولت برای اداره کشور مذاکره است/ حاصل نگاه رو به خارج دولت، بالاترین نرخ تورم در ۳۰ سال اخیر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی طغیانی در جلسه‌ای که بسیج اساتید دانشگاه اصفهان به مناسبت روز بسیج اساتید داشت، اظهار کرد: دولت عادت کرده است که در مقابل کوچک‌ترین فشار امتیازی دهد و همین امر سبب عادت دشمن برای فشار بیشتر شده است، به‌جرئت می‌توان گفت که دولت هیچ ایده‌ای جز رفع تحریم‌ها برای اداره کشور ندارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کاندیدایی امروز داعیه‌دار اقتصاد است که تا قبل از آمدن بایدن خود را عاجز از مدیریت نرخ ارز می‌دانست.

وی در ادامه عملکرد منفعلانه دولت را حاصل نگاهی دانست که اعتقادی به ظرفیت‌های داخل کشور ندارند و تنها ایده‌شان برای اداره کشور مذاکره است که در نهایت ثمره آن بیشترین نرخ تورم در ۳۰ سال گذشته و کمترین میزان سرمایه‌گذاری در ۱۰ سال اخیر و کوچک شدن یک‌سوم سفره معیشتی مردم شده است.

طغیانی با انتقاد از صحبت‌های برخی کاندیداها پیرامون fatf آن را طناب داری دانست که می‌تواند با دستان خودمان حیات اقتصادی کشور را هم به چالش و مخاطره کشاند. 

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه دولت هیچ تضمینی برای حل مسائل اقتصادی کشور به‌وسیله fatf نداده است، افزود: حتی آقای ظریف نیز در این زمینه تعهد نداده است، به‌علاوه اینکه برخی مدیران بانک‌های کشور خود به استقبال این قرارداد رفته‌اند و با افتخار در مجلس می‌گویند ما هیچ تراکنش مشکوک و ابهام آمیزی را انجام نمی‌دهیم.

وی ضمن اشاره بر ضرورت حرکت اقتصاد کشور به سمت قدرت‌آفرینی درونی در اقتصاد گفت: آمریکا بیشتر از اکنون نمی‌تواند فشار بیاورد ضمن اینکه گرچه تحریم هزینه‌هایی برای تولیدکنندگان و کشور ایجاد کرده است اما آیا همین تحریم‌ها فرصتی برای ارزش‌آفرینی و خودباوری نبوده است؟

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول