اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

طاهری: مردم در انتخابات ریاست جمهوری به نماد مکتب «حاج قاسم سلیمانی» رای دادند

مدیر مدرسه حوزه علیمه امام صادق(ع) گرگان گفت: مردم در انتخابات ریاست جمهوری با نصب عین قرار دادن سردار دل‌ها به نماد مکتب حاج قاسم رای دادند.

طاهری: مردم در انتخابات ریاست جمهوری به نماد مکتب «حاج قاسم سلیمانی» رای دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام محسن طاهری شامگاه دوشنبه در مراسم جشن شکرانه وحدت در محوطه برج قابوس گنبدکاووس اظهار کرد: مردم در انتخابات ۲۸ خرداد با یک همدلی و اتحاد و حضور حداکثری پای صندوق رای حاضر شده و از هم مهمتر به کاندید منتخب رای دادند.
وی تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیانگر نزدیک شدن دل‌ها و اتحاد بیشتر اقوام و مذاهب مختلف در کشور و استان گلستان بود.

* رئیس جمهور منتخب مردم رئیس جمهور همه مردمی که به وی رای داده و یا ندادند است
مدیر مدرسه حوزه علیمه امام صادق (ع) گرگان با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب مردم رئیس جمهور همه مردمی که به وی رای داده و یا ندادند است، گفت: رئیس جمهور منتخب رئیس جمهور همه سلایق و اقوام گوناگون  و چه افرادی که به وی رای دادند و یا رای ندادند و حتی به دلائلی پای صندوق رای حاضر نشدند است.
وی با اشاره به حضور ۵۰ درصد واجدین شرایط در پای صندوق‌های رای بیان کرد: با وجود شیوع بیماری کرونا و تبلیغات سنگین دشمن مبنی بر عدم حضور مردم در پای صندوق رای و همچنین شرایط سخت اقتصادی، حضور ۵۰ درصدی واجدین شرایط در انتخابات نماد انقلاب‌گری مردم بوده و سبب امید ملت‌های مسلمان جهان و منطقه شدند.
طاهری ابراز کرد: مردم خوب ایران با نصب عین قرار دادن «سردار سلیمانی» به نماد مکتب حاج قاسم رای دادند زیرا وی ویژگی‌هایی مانند اخلاص، ولایتمداری، پاکدستی، ساده‌زیستی و غیره را دارد.
وی ادامه داد: امید داریم با تشکیل دولت جدید مشکلات مردم در حداقل زمان ممکن کاهش یافته و اعتماد مردم نسبت به دولت تقویت شده تا در چهار سال آینده شاهد مشارکت بیشتر مردم در انتخابات ریاست جمهوری باشیم.
* امام جمعه اهل سنت نگین‌شهر: مردم اهل‌سنت همچنان حامی ولایت فقیه و دولت جدید خواهند بود
امام جمعه اهل سنت نگین‌شهر در این مراسم اظهار کرد: مردم اهل سنت در زمان جنگ تحمیلی در کنار برادران اهل تشیع از مرزهای کشورمان دفاع کرده و در استان گلستان حدود ۶۰۰ شهید را تقدیم انقلاب و آرمان‌های نظام جمهورری اسلامی کردند.
وی تصریح کرد: ما مردم اهل سنت  از ابتدای انقلاب اسلامی پیرو ولی امر خود بودیم و امروز نیز همچنان حامی ولی فقیه و دولت جدید خواهیم بود.
آخوند ابوبکر خوجملی گفت: مردم ایران اسلامی از همه اقوام و مذاهب با اتحاد و همدلی بی‌نظیر پای صندوق رای حاضر شده و با انتخاب اصلح خود بار دیگر پوزه دشمنان را به خاک مالیدند.
وی بیان کرد: همچنان که مردم اقوام و مذاهب مختلف به آقای رئیسی رای دادند امید داریم وی نیز در اداره کشور از همه اقوام و قومیت‌ها استفاده کند.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول