اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مردم با وجود گلایه‌های معیشتی، انتخابات را به عرصه شکست دشمن تبدیل کردند

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی شهید بابایی، حضور مردم در انتخابات را یک حماسه عنوان کرد و گفت: مردم با بصیرت ایران اسلامی، علی رغم وجود گلایه های به حق اقتصادی، با حضور پرشور و حماسه خود در انتخابات، همچون همیشه دشمن را مأیوس کردند.

مردم با وجود گلایه‌های معیشتی، انتخابات را به عرصه شکست دشمن تبدیل کردند

 به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی عقیدتی سیاسی منطقه پداه مرکزی شهید نصر اصفهانی، حجت‌الاسلام احمد سبحانی در محفل انس با قرآن در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی ضمن تبریک سالروز ولادت ثامن الحجج امام رضا علیه السلام، به حضور حماسی مردم در انتخابات ۲۸ خرداد اشاره کرد و اظهار داشت: مردم ضمن داشتن گلایه‌های به حق معیشتی، با بینش و بصیرت خود، عرصه انتخابات را به عرصه شکست دشمن تبدیل کردند.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی شهید بابایی حضور مردم در صحنه‌های سیاسی کشور را همانند حضور مردم در جبهه‌های حق علیه باطل قلمداد کرد و گفت: در زمان دفاع مقدس نیز  مردم با وجود مشکلاتی که داشتند، وقتی اجماع نظام کفر جهانی علیه انقلاب نوپای اسلامی را دیدند با بصیرت و بینش خود، در مقابل دشمن بعثی مورد حمایت غرب، سینه سپر کردند و دشمن تا بن دندان مسلح را عقب راندند.

وی افزود: امروز نیز مردم با بصیرت ایران اسلامی، در عرصه‌های سیاسی که اهمیت آن از دفاع مقدس کمتر نیست، حضور می‌یابند. 

سبحانی در بخش دیگری از سخنرانی خود به موضوع قرآن پرداخت و گفت: قرآن تنها نسخه معتبر هدایت بشر است و بدون آن پیمودن راه سعادت و خوشبختی ناممکن خواهد بود.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی شهید بابایی رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی را در گرو عمل به دستورات آسمانی نسخه شفابخش قرآن کریم عنوان کرد و گفت: تشویق اهل خانه به تلاوت مستمر قرآن کریم، چنان نورانیتی به خانه می‌دهد که در پرتو آن، تمام گمراهی‌ها و نقشه دشمنان برای به انحراف کشیدن جامعه از بین خواهد رفت.  

وی در ادامه به نقل رجاء بن ضحاک در خصوص امام رضا اشاره کرد و گفت: در نقل ایشان آمده است امام رضا هر سه روز یک بار ختم قرآن می کرد و این تلاوت با تدبر در آیات الهی همراه بوده است.  

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول