اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دولت آیت‌الله رئیسی دولت مبارکی است/برای خدمت به مردم نیش‌ها را به جان می خرم

نماینده مردم‌ گچساران وباشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت آیت‌الله رئیسی دولت مبارکی است.

دولت آیت‌الله رئیسی دولت مبارکی است/برای خدمت به مردم نیش‌ها را به جان می خرم

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید ناصر حسینی پور در جمع حامیان خود در گچساران افزود: بجای تبریک به من برای راهیابی به مجلس باید من این اتفاق را به شما تبریک بگویم که پیروزی مستضعفین بر جریان تزویر، پیروزی کسانی که له و سالها تحقیر شدند پیروزی کسانی که مورد ظلم واقع شدند.

وی افزود: این انتخاب صورت گرفت و پیروزی رخ داد تا با عدالت رفتار شود و دیگر شاهد تبعیض نباشیم.

منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سفرهای برای همه طوایف و اقشار مختلف مردم در این دو شهرستان پهن خواهد شد تا همه مردم برسر این سفره با امنیت خاطر بشینند.

حسینی پور عنوان کرد: به شدت از همین ابتدا به فکر دغدغه های مردم و اشتغال جوانان بدون تبعیض و مدیری که به دنبال منافع خودو طایفه اش نباشد ،هستم.

وی گفت: شهداء من چه دارم که فدا کنم تا این مردم از من راضی باشند ، چه کاری انجام دهم که حال مردمی که خراب شده خوب شود.

منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مردم ما حال خوبی ندارند و سفره مردم ما کوچک شده اما مطمئن هستم چون خداوند بر دل و درونم آگاه است و شما مردمان دیارم با تمام وجود کنارم هستید با تمام توان و قدرت وقت خود را برای خدمت گذاری به شما مردم دیارم خواهم گذاشت.

حسینی پور بیان کرد: مردم با شرکت با شکوه خود در انتخابات وظیفه خود را انجام دادند و مسئولیت بزرگی را به من سپردند، من نیز به شما مردم قول می دهم و شهداء وجدان بیدار شما را شاهد و ناظر بر رفتار و اعمال خود قرار می دهم تا دچار غرور و خود برتر بینی نشوم و با تمام توانم مشکلات و مسائل را به یاری و همدلی شما مردم مرتفع کنیم.

وی با اشاره به انتخاب سید ابراهیم رئیسی به ریاست جمهوری افزود: دولت آقای رئیسی دولت مبارکی است و مجلس هم یک مجلس انقلابی بنابراین با کمک شما و برکت خداوند خیلی از مشکلات و گره ها را می توانیم باز کنیم.

منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یک گلایه به عزیزانی دارم که بی انصافی و کرده و بی انصافی می کنند و بجای پیام تبریک پیامی زهر آلود برایم نوشتند و مشارکت زنان و مردان این دیار را پایین ذکر کرد که این اقدام برای اثبات خود و نفی دیگران بوده کاش خودش جای من بود و 10هزار رای با نفر دوم فاصله داشت و کسی هم به او نیش می زد،آن گاه باید عکس العمل وی را می دیدم.

حسینی پور اضافه کرد: ما که به بداخلاقی و نیش زدن ها عادت کرده ایم، ما بخاطر اعتماد و حضور شما مردم در پای صندوق های رای نیش ها را با جان و دل خریده وبا کمک خداوند این بار سنگین را با تلاش شبانه روزی و مدیریت جهادی به مقصد خواهیم رساند.

وی گفت: در این جمع هم لازم می دانم از برادر مظلومم(سید قدرت) که در تمام همایشات حتی ایشان را همراه خودم نبردم،برای اینکه کسانی حتی همراهی با برادر خودم را پیراهن عثمان می کردند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این کار را انجام دادم تا جریان مخالف ما را کمتر اذیت کنند، در بیش از 100 همایش برادر من همرام نبود، بخش عظیمی از این شبکه و جماعت در کنار هم وحدتشان حفظ شد تا ما امروز در کنار شما بوده و فرمان این ماشینی که به مقصد عدالتخواهی و رفع تبعیض و خدمت بی منت جلو می رود را در دست گرفته و این مسیر را با همراهی شما مردم ادامه به درستی و عدالت طی کنیم. 

انتهای پیام/    

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول