اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

لزوم تبیین جنایات آمریکا علیه ملت ایران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به جنایات بی‌شمار منافقان علیه ملت و مردم ایران گفت: ۱۷ هزار ایرانی توسط منافقین ترور شده‌اند که همه این جنایات با حمایت آمریکا صورت گرفته است که باید این جنایات به خوبی به مردم و نسل جوان تبیین شود.

لزوم تبیین جنایات آمریکا علیه ملت ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی ناصر ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، ضمن تقدیر از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با وجود تبلیغات پرفشار دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب، انتخاب خادم مردم آیت الله رئیسی را به عنوان رئیس جمهور اسلامی ایران تبریک گفت و اظهار کرد: امیدواریم منتخبان شورای شهر و روستا هم برای آبادانی ایران اسلامی تلاش کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات سلامی استان زنجان با اشاره با جنایات بی‌شمار منافقان علیه ملت و مردم ایران افزود: ۱۷ هزار ایرانی توسط منافقین ترور شده است که همه این جنایات با حمایت آمریکا صورت گرفته است.

وی با گرامیداشت یاد وخاطره شهید بهشتی و یاران باوفای ایشان اظهار کرد: هر چند که حادثه هفتم تیر و شهادت آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب اسلامی، رویدادی تلخ و ناگوار برای کشور بود ولی چهره پلید نفاق و استکبار را نمایان کرد و دست آلوده به خون ۱۷ هزار شهید ترور را رو کرد.

ناصر با بیان اینکه ترور شهید بهشتی و یارانش، بمباران شیمایی شهرهای مختلف کشورمان، ترور شهید کچویی، هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران، ترور مقام معظم رهبری و... توسط منافقان انجام شده که مستقیما با حمایت آمریکا صورت گرفته است، افزود: همه این‌ها جنایت‌هایی است که رژیم آمریکا حمایت کرده و بعد دم از حقوق بشر می‌زند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات سلامی استان زنجان با بیان اینکه این هفته به عنوان هفته افشای جنایات و حقوق بشر آمریکایی لقب گرفته است، افزود: باید این جنایات به خوبی به مردم و به ویژه نسل جوان در جامعه تبیین و معرفی شود.

وی با بیان اینکه این اتفاقات و حوادث و جنایت‌های انجام شده نشان دهنده ددمنشی و دشمنی استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار و مدعی حقوق بشر است، ادامه داد: هزاران جنایت با حمایت مستقیم آمریکا علیه ملت ایران انجام شده است.

ناصر به برگزاری برنامه‌های هفته افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و گفت: برای این منظور ان‌شالله بنا داریم یک برنامه خاص با حضور اقشار مختلف مردم و با سخنرانی نماینده مردم استان در خبرگان رهبری برگزار کنیم.

وی از برگزاری نمایشگاه جنایات آمریکایی در پیاده‌راه سبزه‌میدان و با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری زنجان مانند سال گذشته خبر داد و گفت: همچنین بنا داریم در این هفته برنامه‌های مختلفی را در راستای برگزاری مناسب و افشای جنایات آمریکا برگزار کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همچنین از پویش امضای شکایت علیه آمریکا خبر داد و گفت: مجید شهریاری از دانشمندان بزرگ هسته‌ای کشورمان که از همشهریان زنجانی است با حمایت رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار مظلومان ترور و به شهادت رسید.

وی با اشاره به اینکه تلاش داریم تا در این هفته بتوانیم به نحو احسن جنایت‌های آمریکا را برای مردم تبیین کنیم، تصریح کرد: باید در این زمینه همه دستگاه‌ها و نهادها هم همکاری داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) نیز در این جلسه با تبریک اعیاد و ولادت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و همچنین حضور با شکوه مردم در انتخابات اظهار داشت: استکبار جهانی با رسانه‌هایی که در دست دارد و با تبلیغات پر فشار و انبوه قضایا را وارونه جلوه می‌دهد.

عباس بابایی با اشاره به اینکه باید در این هفته تلاش کنیم که جنایات آمریکا و ایادی آن به خوبی با مردم تبیین شود، تصریح کرد: باید با تولیدات مختلف جنایات آمریکا را افشا کنیم.

وی برگزاری برنامه‌ها و حلقه‌های صالحین و همچنین برنامه‌های مختلف را از برنامه‌های سپاه استان در این مدت خبر داد و گفت: با توجه به شیوع کرونا اکثر برنامه‌های سپاه و بسیج در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

‌خدایی، نماینده حوزه هنری استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به تولید آثار فاخر در زمینه افشای جنایات آمریکا اظهار داشت: حدود ۱۰۰ اثر تولید شده و پنج اثر هم در حال تولید است که در اختیار قرار خواهد گرفته تا به نحو مطلوب اطلاع‌رسانی شود.

وی با اشاره به اینکه می‌شود در زمینه ترور شهید شهریاری کارهای خوبی را انجام داد، تصریح کرد: کارهای خوبی در مورد شهید شهریاری انجام گرفته و باید به نظر من این موارد با توجه به بومی بودن این شهید بزرگوار اقدامات و کارهای خوبی را می‌توانیم انجام بدهیم.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول