اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دستگیری سوداگر مرگ و کشف ماده مخدر شیشه در لردگان

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان از دستگیری یک فروشنده موادمخدر و کشف مقادیر قابل توجهی ماده مخدر شیشه در عملیات ماموران پلیس خبر داد.

دستگیری سوداگر مرگ و کشف ماده مخدر شیشه در لردگان

علی تابش‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده به موادمخدر، پس از کسب مجوز قضائی در سطح شهرستان لردگان اجراء شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان افزود: در این عملیات، عوامل کلانتری11 لردگان یکی از فروشندگان موادمخدر را دستگیر و مقادیر قابل توجهی ماده مخدر شیشه از مخفیگاه این متهم کشف کردند.

وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به همراه موادمخدر مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان شد، خاطرنشان کرد: برخورد قاطع و قانونی با فروشندگان مواد مخدر از برنامه‌های محوری پلیس لردگان است.

دستگیری سوداگر مرگ در شهرستان کوهرنگ

علی‌اکبر سلیمانی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت:  در پی وصول گزارشی مبنی بر فعالیت یک سوداگر مرگ در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کوهرنگ افزود: ماموران فرمانده انتظامی بخش بازفت پس از تحقیقات و دریافت اطلاعاتی دقیق، مخفیگاه این متهم را در شهرک تلورد شناسائی و پس از هماهنگی قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه بازرسی کردند.

وی بیان داشت: در بازرسی از این مکان، 716 گرم تریاک، 4 گرم سوخته تریاک و 60 گرم شیره تریاک کشف و این متهم دستگیر و به همراه موادمخدر کشف شده به یگان انتظامی منتقل شد.

وی تاکید کرد: برخورد قاطع و قانونی با قاچاقچیان مواد مخدر طی سال جاری توسط پلیس کوهرنگ با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول