اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اتوبوسرانی سقز روزانه بیش از 12 هزار مسافر دورن‌شهری جابجا می‌کند

شهردار سقز گفت: سازمان اتوبوسرانی با 34 دستگاه اتوبوس روزانه در 11 مسیر درون‌شهری بیش از 12 هزار مسافر جابجا می‌کند.

اتوبوسرانی سقز روزانه بیش از 12 هزار مسافر دورن‌شهری جابجا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، رشید میرحسامی صبح امروز در جلسه شورای اتوبوسرانی سقز اظهار کرد: این سازمان از ساعات اولیه صبح تا پاسی از شب در راستای جابجایی مردم در سطح شهر خدمات خود را ارائه می‌کند.

شهردار سقز ادامه داد: نقش ناوگان اتوبوسرانی در امر کاهش ترافیک و جابجایی مسافر بسیار مهم است به نحوی که اتوبوسرانی سقز با 34 دستگاه اتوبوس روزانه در 11 مسیر درون‌شهری بیش از 12 هزار مسافر جابجا می‌کند.

وی ادامه داد: علاوه بر شهر سقز، دو مسیر برون‌شهری یعنی به صاحب و سرا و نیز مسیر آرامستان آیچی فعال است و خدمات سازمان اتوبوسرانی شهر سقز به عنوان دومین شهر بزرگ استان کردستان به مردم قابل تقدیر است.

میرحسامی با اشاره به اینکه، اقدامات بسیار خوب این سازمان به مردم همواره مشهود است، خواستار ارتقای سطح کمی و کیفی سیستم حمل و نقل عمومی در شهر سقز شد.

وی در این نشست با بیان اینکه اتوبوس می‌تواند وسیله‌ای قابل اطمینان برای رفت و آمد مردم باشد، بر استفاده از وسائط نقلیه عمومی به ویژه اتوبوس‌های خط واحد توسط مردم  تاکید کرد.

شهردار سقز با اشاره به سن بالای اتوبوس‌ها، بر نوسازی آنها تاکید کرد و گفت: اگر بتوانیم اتوبوس‌ها را نوسازی کنیم مردم بیشتر از این ناوگان استفاده می‌کنند.

میرحسامی افزود: پرسنل اتوبوسرانی سقز در ساعات کاری خود همواره تلاش می کنند که بهترین خدمت را در راستای جابجایی مسافر انجام دهند.

وی یادآور شد: در ایام کرونا اتوبوس‌ها همیشه ضدعفونی شده و مردم می‌توانند با خیال راحت و با رعایت فاصله اجتماعی در داخل اتوبوس‌ها از آن‌ها استفاده کنند.

فرماندار سقز هم در این نشست بر ایجاد درآمد پایدار برای سازمان اتوبوسرانی تاکید کرد و گفت: اگر این فرصت ایجاد شود می‌تواند کمک کار رانندگان اتوبوس در رسیدگی به تعمیرات و دیگر کارهای اتوبوس‌ها باشد.

کامیل کریمیان با بیان اینکه در ایام کرونا رانندگان وسائط نقلیه به ویژه رانندگان اتوبوس‌های درون‌شهری متحمل ضرر شدند، بر حمایت از قشر زحمتکش رانندگان اتوبوس‌ تاکید کرد.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول