اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای طرح خرید تضمینی دام مازاد عشایر استان سمنان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از اجرای طرح خرید تضمینی دام مازاد عشایر این استان به منظور حمایت از این قشر مولد در زمان خشکسالی خبر داد.

اجرای طرح خرید تضمینی دام مازاد عشایر استان سمنان

سیدحسن میرعماد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: اجرای طرح خرید تضمینی دام از عشایر استان سمنان توسط شرکت پشتیبانی امور دام این استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل خرید تضمینی دام عشایر در طرح خشکسالی بیان کرد: خرید دام از عشایر استان سمنان بر اساس این دستورالعمل اجرایی صورت خواهد گرفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه یک گروه تخصصی خرید دام با هماهنگی مدیر کل امور عشایری و نیز مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان سمنان برای خرید دام از عشایر این استان مستقر می‌شوند، گفت: بر اساس هماهنگی ها و برنامه ریزی انجام شده، اولویت خرید دام مازاد عشایر با شرق استان است.

میرعماد با بیان اینکه خرید تضمینی دام از عشایر استان سمنان در روزهای پایانی خرداد ماه امسال آغاز شده است، خاطرنشان کرد: گزارشی از تعداد دام‌های مازاد عشایر هر شهرستان استان سمنان با محوریت مدیریت امور عشایری استان تدوین و به شرکت پشتیبانی امور دام استان سمنان ارسال شده است.

وی با تأکید بر لزوم تأمین نهاده‌های دامی برای عشایر استان سمنان عنوان کرد: بر این اساس مدیریت امور عشایری استان سمنان موظف شد تا تعداد دام عشایر این استان به همراه لیست ترکیب دام و شماره پلاک این قشر مولد را برای تأمین نهاده به شرکت پشتیبانی امور دام استان سمنان اعلام کند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول