اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مرگ غم‌انگیز 5 سربازمعلم

در پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان آمده است: حادثه واژگونی اتوبوس حامل سربازمعلمان سیستان و بلوچستان در استان یزد و جان باختن 5 سرباز معلم و مجروح شدن سرنشینان، موجب اندوه و تأثر عمیق شد.

مرگ غم‌انگیز 5 سربازمعلم

خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: باز هم حادثه تلخ تصادف خودرو و باز هم مرگ عزیزان. هنوز در بُهت خبر دردناک مرگ 2 خبرنگار بودیم که خبر غم‌انگیز مرگ 7 نفر در اتوبوس و مسیری دیگر از راه رسید.

این اخبار دردناک، آنقدر تلخ است که تلخی‌اش حالا حالاها با ما همراه است و نکته حائز اهمیت آن هم، نقص فنی خودروهاست؛ به عبارت دیگر حادثه‌ای می‌شد با سرویس خودرو، پیش نیاید. 

در حادثه واژگونی اتوبوس حامل سرباز معلمان سیستان و بلوچستان در دهستان دهشیر شهرستان تفت استان یزد که ساعت ۶ صبح روز سوم تیر امسال رخ داد، ۷ سرنشین فوت کرده و ۲۶ نفر مصدوم شدند که 5 نفر از فوت شدگان، سربازمعلم بودند.

حمیدرضا رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش استان بعد از مطلع شدن از ماجرا یعنی در همان روز سوم تیر، در تماس تلفنی با مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در جریان وضعیت مصدومان سانحه اتوبوس حامل سرباز معلمان سیستان و بلوچستان قرار گرفت و بر رسیدگی کامل بر روند درمانی مصدومان و همدردی با خانواده درگذشتگان این حادثه تأکید کرد.

همچنین تیمی به منظور پیگیری امور مربوط به مصدومان و همراهی با خانواده سرباز معلمان از اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان راهی استان یزد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در پیامی درگذشت سرباز معلمان حادثه واژگونی اتوبوس را به خانواده جان‌باختگان و مردم سیستان و بلوچستان تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: حادثه واژگونی اتوبوس حامل سربازمعلمان سیستان و بلوچستان در استان یزد و جان باختن ۷ نفر و مجروح شدن سرنشینان، موجب اندوه و تأثر عمیق گردید.

این مجموعه، نوع معلمانی بودند که قرار بود پس از گذراندن دوره‌های نظامی بدو خدمت خود، در دستگاه تعلیم و تربیت سیستان و بلوچستان برای تربیت فرزندان این سامان نقش آفرینی کرده و رسالت بزرگ معلمی را به سرانجام برسانند.

اینجانب با خانواده‌های داغدیده این عزیزان ابراز همدردی کرده و از درگاه خداوند متعال برای جانباختگان حادثه علو درجات و برای مجروحان آرزوی سلامتی و شفای عاجل دارم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول