اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

لزوم استفاده از امکانات دستگاه‌ها برای رفع مشکلات جانبازان و ایثارگران

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت:برای رفع مشکلات جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها ضرورت دارد از امکانات دستگاه‌ها استفاده شود.

لزوم استفاده از امکانات دستگاه‌ها برای رفع مشکلات جانبازان و ایثارگران

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران؛ محمد جواد حشمتی مهذب رئیس کل دادگستری استان تهران در دیدار با خانواده ایثارگران دادگستری به حضور همیشگی مردم و رشادت‌های آن‌ها در دوران‌های مختلف اشاره و اظهار کرد: امروز نیز شاهد آن هستیم که علیرغم تمام دشمنی‌ها و همه شیطنت‌ها و فضا سازی‌هایی که توسط دشمنان نظام انجام می‌گرفت، دیدیم که تیرشان به خطا رفت و مردم یکبار دیگر اثبات کردند که پای این انقلاب ایستاده‌اند و در صحنه‌های مختلف حضور دارند.

وی گفت: وظیفه ما خدمت و توجه به مردم است و مردم توقع زیادی از مسؤولان ندارند و امروز نوبت دولت منتخب است که به تکلیف خود به خوبی عمل و مشکلات معیشتی آنان را رفع کند.

رئیس کل دادگستری استان تهران بیان کرد: ما مدیون ایثارگران و جانبازان هستیم و هر چه داریم از رشادت‌ها و فداکاری‌های این قشر بزرگ است که این افراد با خون‌هایی که به پای انقلاب ایثار کرده‌اند موجب بیمه انقلاب اسلامی شده‌اند.

حشمتی مهذب افزود: برای رفع مشکلات جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها ضرورت دارد از امکانات دستگاه‌ها استفاده شود و پاسداشت و توجه به تقاضا‌ها و نیاز‌ها ایثارگران، جانبازان و خانواده آن‌ها را وظیفه خود می‌دانیم ضمن آنکه امیدواریم بنیاد شهید نیز که وظیفه مراقبت و رسیدگی به امور ایثارگران را برعهده دارد، در کار خود به جد ورود کند.

وی گفت: توجه به خانواده ایثارگران و شهیدان را برای دستگاه‌های دیگر توصیه داریم و برای دستگاه خودمان این ادای دین و انجام وظیفه نسبت به ایثارگران و خانواده آن‌ها را وظیفه خود می‌دانیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران نیز با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تجلیل و تقدیر از همسر جانبازان بالای ۷۰ درصد عنوان کرد: جا دارد از تلاش‌ها و زحماتی که همسر جانباز گرامی ایران اسلامی حیدری ارمکی در طول سالیان سال بی‌دریغ داشته‌اند، تقدیر و تشکر شود.

در ادامه این دیدار صمیمی که در آن مسعود ستایشی قائم مقام دادگستری، مدیرکل بنیاد شهید استان تهران، رضا صابری مشاور امور ایثارگران رئیس کل، داراب رحمتی سرپرست معاونت مالی، حسین ورمزیار فرمانده پایگاه بسیج در معیت رئیس کل دادگستری در منزل این جانباز سرافراز جنگ تحمیلی حضور داشتند، محمد حیدری ارمکی به بیان نحوه جانبازی خود در جنگ تحمیلی و در عملیات والفجر چهار پرداخت.

حیدری که از ناحیه دو پا مجروح و جانباز است از دوران دو سال اسارت خود در اردوگاه الانبار عراق نیز خاطراتی را بیان کرد.

جانباز سرافراز میهن اسلامی با گذشتن از گذشته و خاطرات روز‌های سخت اسارت به رفاقت و برادری امروز با عراقی‌ها اشاره می‌کند.

حیدری روز آزادی خود را با تشریح صحنه‌ی حسرت خوردن اسرای باقی مانده در اردوگاه که از پشت پنجره به جانبازانی که بدلیل آسیب‌های جدی جسمی آزاد می‌شدند بیان می‌کند.

در پایان این مراسم ضمن تقدیم هدیه ریاست قوه قضائیه، لوح تقدیر رئیس کل دادگستری و هدایایی به رسم یاد بود توسط مدیران حاضر در این مراسم تقدیم جانباز پرافتخار محمد حیدری و همسر فداکار ایشان شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول