اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

رونق کاراته کرمانشاه در سال ۱۴۰۰ به امید رهایی از کرونا

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه گفت: امیدواریم پس از دو سال در ۶ماه دوم امسال با انجام واکسیناسیون علیه کرونا، فعالیت‌های این هیأت به روند عادی خود باز گردد.

رونق کاراته کرمانشاه در سال ۱۴۰۰ به امید رهایی از کرونا

سعید نصراللهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به کاهش روند ابتلا به ویروس منحوس کرونا و فرایند واکسیناسیون، امیدواریم پس از دو سال در ۶ماه دوم امسال فعالیت‌های هیأت کاراته به روند عادی خود باز گردد.

وی ادامه داد: هیأت کاراته برنامه‌های بسیار زیادی همچون بازآموزی، لیگ و کلاس‌های داوری و مربیگری را برای ۶ماه دوم سال با امید کاهش تعداد مبتلایان به این ویروس منحوس تدارک دیده است.

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه اشاره‌ای بر عملکرد کاراته استان در سالی که گذشت، داشت و افزود: کاراته استان در سال گذشته با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا فعالیت‌های مناسبی را به یادگار گذاشته است.

وی ضمن خوشنودی از عملکرد کاراته استان در سالی که گذشت، اظهار داشت: در سال ۱۳۹۹ با وجود بیماری کرونا سعی کردیم از ورزش دور نمانیم و با رعایت تمهیدات بهداشتی به فعالیت‌های مجازی و غیرمجازی ادامه دهیم.

نصراللهی ادامه داد: در سالی که گذشت با برگزاری مسابقات مجازی در سطح استان و کشور موفق به کسب عناوینی در بخش بانوان و آقایان شدیم، همچنین برگزاری کلاس‌های ارتقا داوری و مربیگری و صدور احکام هنرجو از اقدامات دیگر هیأت کاراته در این سال بود.

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه در خصوص برنامه‌های این هیأت در شهرستان‌های مختلف، افزود: از اقدامات دیگر هیأت کاراته ادامه فعالیت کاراته در شهرستان‌ها با وجود بیماری کرونا بود، در سطح استان و شهرستان‌ها اجازه ندادیم تا ورزشکاران از ورزش فاصله بگیرند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرینات انجام شده و کادر اجرایی هیأت کاراته استان با سرکشی از هیأت‌های تابع بر روند اجرای این موضوع نظارت و ارزیابی داشته است.

وی در خصوص فعالیت‌های آینده کاراته استان، گفت: در ۶ ماه دوم سال‌جاری فعالیت هیأت، نیاز به برگزاری کلاس‌های آموزشی و ارتقا سطح مربیگری و داوری است، همچنین مسابقات انتخابی جهت حضور در مسابقات استعدادهای کشور را پیش‌رو داریم که امیدواریم نتیجه قابل قبول را بگیریم.

نصراللهی در پایان در رابطه با مسابقات پیش‌رو، گفت: در تاریخ ۶ الی ۱۲ تیرماه سال‌جاری در بخش بانوان و آقایان بصورت متمرکز در تهران مسابقات انتخابی تیم ملی را جهت حضور رده‌های سنی پایه تا بزرگسال در مسابقات کویت و مسابقات جهانی امارات و المپیک پیش‌رو را با آرزوی موفقیت  برای ملی پوشان ورزشکار داریم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول