اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

محموله غذا و پوشاک حیوانات خانگی در اشتهار توقیف شد

فرمانده انتظامی استان از شناسایی محل نگهداری محموله 70 تنی غذا، مواد شوینده و پوشاک مربوط به حیوانات خانگی در یک انبار در شهرک صنعتی اشتهارد خبر داد و گفت: این محموله میلیاردی از یکی از کشورهای همسایه غربی به منظور انتقال به یکی از همسایه های شرقی کشور بارگیری و ترانزیت شده بود.

محموله غذا و پوشاک حیوانات خانگی در اشتهار توقیف شد

عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: با اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مشخص شد که افرادی با شیوه خاص اقدام به واردات اقلام غیرضروری از جمله غذا و پوشاک حیوانات خانگی کرده و پس از انتقال به استان البرز، آن ها را در یک انبار در شهرک صنعتی اشتهارد دپو کرده اند.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: در ادامه ماموران با رصد اطلاعاتی متوجه شدند که این محموله میلیاردی از یکی از کشورهای همسایه غربی به منظور انتقال به یکی از همسایه های شرقی کشور بارگیری و ترانزیت شده که متهمان از این طریق با دور زدن قانون، اقدام به خالی کردن اقلام در استان البرز کرده اند. فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: ماموران با اقدامات پلیسی محل دقیق خالی کردن اقلام در شهرک صنعتی اشتهارد را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به آن جا اعزام شدند.

این فرمانده انتظامی یادآور شد: در بازرسی از انبار مورد نظر ۴۴ تن مواد غذایی، بیش از ۲۶ هزار لیتر مواد شوینده و ۷ هزار و ۱۰۰ عدد لباس حیوانات خانگی قاچاق کشف شد.

محمدیان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه تصریح کرد: ارزش اقلام مکشوفه توسط کارشناسان بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس امنیت اقتصادی با هدف مبارزه با افرادی که معیشت مردم را با مشکل روبه رو می کنند تشکیل و تمام تلاش خود را به کارگرفته تا با افراد سودجویی که برای کسب منافع خود، اقتصاد کشور را مختل می‌کنند برخورد کند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول