اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برگزاری ۲۰۰ برنامه در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس از برگزاری ۲۰۰ برنامه مختلف در سطح استان به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر خبر داد.

برگزاری ۲۰۰ برنامه در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام محمد رضایی در نشستی با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: جنایت‌های آمریکایی‌ها باید بازخوانی و بازگویی شود تا نسل‌های سوم و چهارم انقلاب، علت دشمنی و تخریب آمریکایی‌ها علیه جمهوری اسلامی را بدانند.

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس، هر اتفاقی در جمهوری اسلامی توسط غربی ها به ناحق سیاسی جلوه داده می‌شود.

وی سپس به موضوع انتخابات پرداخت و گفت: در حالی که در انتخابات ما مشارکت ۴۸ درصدی و در انتخابات فرانسه مشارکت ۳۲ درصدی را داشتیم، حال مشارکت فرانسه را توجیه می‌کنند اما در قبال ایران عناد و دشمنی بسیار کینه ورزانه ای وجود دارد.

وی در خصوص مشکل غربی ها و در راس آنها آمریکایی‌ها عنوان کرد: کینه و عناد اصلی دشمنان و غربی ها با فرهنگ و تمدن ایرانی ماست.

این مسئول با ذکر اینکه افراد حاضر در پای صندوقهای رأی نیز خواستار تغییر برای زندگی بهتر هستند، تصریح کرد: واقعیتها را باید به مردمی گفت که ناراحت هستند، به سختی زندگی می کنند و تامین معاش آنها به سختی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به نبود آزادی بیان در جوامع غربی گفت: آزادی هم در رای دادن و هم در رای ندادن است، پس چرا وقتی کسی می‌خواهد رای دهد، تهدید شده و مورد فحاشی قرار می‌گیرد؟

حجت‌الاسلام رضایی با ذکر اینکه از ششم تا دوازدهم تیر ماه به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی می‌باشد که جنایات آمریکا در اوج خود بوده است، اظهار داشت: در این هفته بیش از ۲۰۰ برنامه در سطح استان همزمان با هفته قوه قضاییه برگزار خواهد شد.

وی در خصوص برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی بیان داشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفت تیر، بروشورهای مختلف با محوریت جنایات آمریکایی‌ها، برگزاری وبینارهای مختلف، مسابقات فرهنگی، سخنرانی ها، برپایی نمایشگاه های مختلف عکس، نشست‌ها و میزگردها در مساجد و صداوسیما از جمله برنامه‌های ما در این هفته خواهد بود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول