اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رقابت بیش از 4 هزار کنکوری در دانشگاه سمنان

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: آزمون سراسری ۱۴۰۰ با رقابت چهار هزار و ۴۴۷ داوطلب در حوزه امتحانی دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.

رقابت بیش از 4 هزار کنکوری در دانشگاه سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، پرویز ملک‌زاده اظهار کرد: آزمون سراسری ۱۴۰۰ در نوبت صبح روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم تیر در نوبت صبح و در دانشکده‌های مهندسی برق و کامپیوتر، ریاضی، مهندسی عمران، علوم انسانی و پردیس علوم پایه برگزار می‌شود.

وی افزود: داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صبح روز چهارشنبه ۹ تیرماه، گروه‌های آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح روز پنج‌شنبه ۱۰ تیرماه، گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه ۱۱ تیر و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح روز شنبه ۱۲ تیر در بزرگ‌ترین ماراتن علمی کشور با یکدیگر رقابت می‌کنند.

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری اضافه کرد: کارت‌های شرکت در آزمون همه داوطلبان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه ۶ تیر برای مشاهده و پرینت روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  قرار می‌گیرد.

ملک‌زاده در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون نیز در مرکز چاپ و انتشارات در پردیس شماره یک دانشگاه واقع و از روز سه‌شنبه هشتم تیر صبح‌ها از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و بعدازظهرها از ساعت ۱۴ تا ۱۸ فعال است.

وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۰ به‌منظور آرامش خاطر داوطلبان و خانواده‌های آنان اظهار کرد: این آزمون با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری تعیین‌شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و ستاد ملی مقابله با کرونا در دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری از داوطلبان خواست تا در روز آزمون ماسک داشته باشند و جز کارت ورود به جلسه آزمون، اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار و چند مداد، پاک‌کن و مداد تراش هیچ وسیله اضافه دیگری (مانند موبایل، کیف، جزوه و ...) با خود به همراه نیاورند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول